LA FAYATTE HOME

Paris deyince akla moda gelir. Bu sefer sizleri dekorasyon modasiyla basbasa birakiyorum.
Oncelikle iceri girer girmez cesitli guzellikte ve renkte yapma cicekler beni karsiliyor.
Magazayi yapma ciceklerden olusan aranjmanlarla suslemisler.Tam benlik bir uygulama olmus.
Yaz mevsiminin heyecanini, sicakligini, eglencesini bu ciceklerle anlamlandirmislar.

Tik agaci malzemeden olusan masa ve sandalye takimini demir fenerler tamamlamis.

Carpi bacak seklindeki sehpalar cok kullanisli. Ozellikle yazlik evlerde tercih edebilirsiniz.

Baskili dekoratif yastiklar.


Iste beni benden alan bu cicek desenli seramik takima bayildim.Tamamiyle beni anlatiyor diyebilirim.

3 yorum:

zeynep bayram dedi ki...

tabaklar harikaaaa,tam istediklerimden....

Unknown dedi ki...

o ahşap yusufçuklara bayıldım bayıldım :)

lavantalimon dedi ki...

takım şahane valla bayıldım:)