DEKORATIF TABLO

Evime herhangi birsey alirken bile cok dusunerek almaya calisiyorum. Dekorasyonumla uyumunu dusunuyorum, renklerimle alakali mi degil mi onu dusunuyorum, evin havasina yakisir mi tarzi uyar mi onu da dusunuyorum.Yani anlayacaginiz her detayi dusunmekten kendimi alamiyorum.
Ama sonucunda bu tabloyu gordugumde salonumla olabilecek uyumunu hayal ettim ve eve getirdigimde yanilmadigimi gordum.
Ayrica asacagim kosede bulunan siselerimle de hem renk olarak hem de tarz olarak birbirini tamamladi.


10 yorum:

Aktuelmoda dedi ki...

Çok şık bir tablo.Köşeye de çok yakışmış.Şişeler de çok güzeller ama,tarzınızı çok beğeniyorum zaten,dekorasyon ve şık sofralarınızla çok ilham alıyorum sizden.Benim bloğuma da beklerim.Sevgiler...

Zeynep'in Evi dedi ki...

tablo çok ama çok güzel..nerden alındığını öğrenebilir miyim?

Secil dedi ki...

Merhaba Zeynep,
Cok tesekkur ederim. Tablomu Paris'den aldim.

Secil dedi ki...

Aktuelmoda,
Cok tesekkur ederim.

Hestia dedi ki...

Kuğu gibi bir kız zarif bir tasarımla ancak böyle bütünleşebilir:)

Secil dedi ki...

Hestia, cok tesekkur ederim.

DEFNE YAPRAĞI:)))))))) dedi ki...

gerçekten çok yakışmış ne kadar hoş bir seçim sevgiler:)))))))

S&A dedi ki...

bayıldım tabloya nasıl güzel bir resimmiş..,)

ev dekorasyonu dedi ki...

gerçekten şahane görünüyor, çok farklı

Secil dedi ki...

ev dekorasyonu, tesekkur ederim.