EVE GIRERKEN

Bir eve girdigimde gorecegim ilk mobilya bana evin geri kalan dekoru ile ilgili ipucuyu hemen verir.Klasik mi? modern mi? minimal mi? provence mi?
Giriste kullanilan her detay evinizin girisini daha da anlamdiracaktir.

Benim girisimde kullandigim bahu tarzi mobilyayi modernlestirmek ve dikkati mobilyadan daha cok objeye cekmek icin modern vazolarda cicekler kullanmayi tercih ettim.
Yine hemen yanina seramik kapakli cicek kabartili objeyi koydum.
Giriste ayna kullanmayi tercih ediyorum cunku derinlik kattigini dusunuyorum.
Hepsi tamamlandiginda birbiriyle uyumlu minik ama sevimli bir giris ortaya cikiyor.



5 yorum:

Hestia dedi ki...

Ama ama mobilya çook güzell bence ilgiyi çekmeli:)

S&A dedi ki...

çok güzelmiş,bayılıyorum zevkinize ;)

Luceyn dedi ki...

Muhtesem muhtesemmm, bayildim ayna nereden acaba? Konsolun benzerlerini mudoda gormustum...

Secil dedi ki...

Luceyn,
Aynami yillar once Deco Center'dan almistim.

mavii dedi ki...

harika bir uyum vazolar çok güzelmiş