SM HOUSE

Yurtdisindayken yeni mekanlar kesfetmeyi ve yeni magazalar incelemeyi cok seviyorum. Selanik'e giderken Xanthi adinda minik, sevimli bir kasabaya girdik. Girer girmez gozume bu magaza carpti. Buyuk bir heyecanla iceri girip magazayi inceledim.
Hepsi birbiriden guzel ve carpiciydi. Tek tek inceledikten sonra sizler icin goruntulemeyi de ihmal etmedim.

Bu yaz hemen hemen tum ev aksesuarlari satan magazalarda gozume carpan kuru ciceklerdi. Burada da her cesidini yakindan gorebildim. Renkli ortancalar favorimdi.

Bu koltugun kumasini cok begendim. Ayrica kombin icin onerilen cicek desenli olanini da cok sevdim.

Kelebek desenli dekoratif yastiklar tam benlik. Bu magazadan evim icin ortanca desenli olanini tercih ettim.


Turkuaz avize bana yazi hatirlatiyor.

Cam objeler evde kullanildiginda ferahlik, sadelik, saflik hissi veriyor. Cicekler icin kullanilan cam vazoda da ayni hisse kapildim.

Demir objeler ve patineli puf cok hos gorunuyor.

Erenguller cok ic acici.

Masanin uzerindeki ahsap renkli aksesuarlar cok seker.Cup cake standi ve renkli minik ahsap cup cakeler favorim.

3 yorum:

DEFNE YAPRAĞI:)))))))) dedi ki...

gerçekten çok hoş bir mağazaymış objeler harika turkuaz avize çok hoşuma gitti sevgiler :)

Unknown dedi ki...

bu tarz mağazalar çok sempatik ve sıcak duruyor.bu sene çiçekler her yerde mağazaya da ayrı bir renk katmış.

Adsız dedi ki...

blogunuzu yeni keşfettim ve hemen izleyiciniz oldum..görselliğe hitap eden hemen hemen herşeyle ilgileniyorum blogunuzu gezerkende gözüm gönlüm açıldı...fırsatınız olursa bende beklerim http://partivakti.blogspot.com
sevgiler...