TO MNOYKETO

Selanik sokaklarindayim. Ara sokaklari kesfetmeyi cok seviyorum. Yine bir ara sokaktayim ve karsima cikan vitrini incelerken magazanin geri kalanini da incelemek icin sabirsizlaniyorum.
Birbirinden guzel urunler beni iceri girmem icin zorluyor.
Sonunda kendimi tutamayip iceri giriyorum.

Mor gul seklindeki mumlar benim bu magazadaki favorim. Hepsine bayildim.
Cok dekoratif gorunuyorlar.

Birbirinden guzel, canli ve kullanmaya kiyabilecegim mumlarin hepsini almak istiyorum.

Adeta yazin tum renklerini vitrinine tasimis. Morlar, turkuazlar, pembeler, turuncular...

Benim mumlara olan duskunlugumu artik bilmeyen kalmadi. Iste bu tam benlik.

Carpi seklindeki ayak uzerine oturtulmus eskitme boyali sehpa evin her kosesinde rahatlikla kullanilabilir.Uzerindeki minik abajur, sehpayi daha da sevimlilestirmis.


Selanikte tum dekorasyon magazalarinda kuru cicekler ve canli renklerdeki mumlari gorebilirsiniz.


Ayakli formdaki meyvelik cok guzel.

Duvara asili birkac cerceveden olusan fotograflik evin her bolumunde kullanilabilir.



Kuru ciceklerden olusan aranjmanlar ortami daha da sicak gosteriyor.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

duvardaki lavantalara bayıldım...