BEYMEN HOME

Dekorasyonda kaliteli, farkli ve guzel objeler ariyorsaniz yolunuz BeymenHome 'dan gecsin derim.
Akmerkez Beymen Magazasi'nin en alt katinda yer alan Beymen Home birbirinden guzel ev aksesuarlariyla sizleri karsiliyor. Urunler anlasilir bir sekilde duzenlenmis, konumlandirilmis ve sade bir sekilde raflarda veya standlarinda kendisini bulmus. Aradiginiz herseyi rahatlikla bulmaniz mumkun.

Benim en cok sevdigim kose burasi.Moser'in urunlerini burada kolaylikla bulabiliyorum.Vazosu, kadehleri, bardaklari,minik sevimli objeleri hepsi birbirinden zarif urunler.

Renkli minik hayvan figurlerini cok seviyorum.

Degisik renklerdeki bardaklar, kadehler tam benlik.

Moser urunlerinin her cesidini gorebilirsiniz. Mutlaka yakindan gidip incelemenizi oneririm.





Sehpamda olmasini istedigim yeni bir parca daha:)



Kabartili cicekli yazi hatirlatan objeler yazlik evlerin vazgecilmezleri arasinda.




BeymenHome , markasina yakisir bir sekilde yine herzamanki gibi kalitesini ve zevkini sectigi urunlerinde bana gosterdi.

4 yorum:

filan nisa dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Secil dedi ki...

Nisa,
Tam olarak hatirlayamiyorum maalesef.

DEFNE YAPRAĞI:)))))))) dedi ki...

hepsi birbirinden güzel sevgilerle

Ece dedi ki...

kelebek desenli dekoratif yastıklar gerçekten hoş gözüküyorlar...