DE BOCARME

Yine Brugge'de cok guzel bir magazadayim. Saatlerce urunleri inceleyip, sizler icin goruntulemeyi ihmal etmedim. Hem alisveris yaptim hem de tum urunleri tek tek inceledim.Iceride kendimi kaybettim diyebilirim.

Vitrindeki bu melegi cok begendim.

Kuru cicek duzenlemelerini cok dekoratif buldum.Evinizin cesitli yerlerinde kullanabilirsiniz.

Ozellikle bu magazada samdanlarin her modelini begendim. Kimisi ince uzun, kimisi tombul ayakli cam fanuslu, kimiside bodur ve sevimliydi.

Guzel bir kose daha:)

Iste bu gordugunuz ayakli buyuk boy samdani aldik:)


Sevimli cerceveler.

Tasli samdanlar ve kristal sise, bardaklar.


Dekoratif objeler magazanin her tarafini sarmisti.

9 yorum:

Zeynep'in Evi dedi ki...

dekorasyon üzerine yazdığınız için takibe alındınız:)
ben de dokorasyon yazmayı çok seviyorum..
sevgi saygıyla
zeynep..

Secil dedi ki...

Merhaba Zeynep,
Tesekkur ederim.Beni takip etmeye devam edin:)

Lavanta Bahçesi dedi ki...

Beyaz şamdanlar toplamaya başladım, Villeroy Boch'un porselenlerinden tutun Laura Ashley'deki patineli beyaz ahşap olanlara kadar, ve yukarıda resmettiğiniz şamdanlar da benim olsa keşke dedirtti, paylaşımınız için teşekkürler.
Ahu

Secil dedi ki...

Merhaba Ahu,
Topladiginiz samdanlarin fotograflarini isterseniz bana gonderin Begonvil'de sizin adiniza paylasalim.Ben de samdan cok seviyorum.Evimde yer olsa her koseye koyabilirim:)

Lavanta Bahçesi dedi ki...

Sevgili Begonvil,

Sayıları biraz artsın şöyle iyice göz doldursunlar seve seve gönderirirm :)

serrap dedi ki...

çok güzelmiş hepsi ama daha çok sade ve şık şeyleri seviyorum. mesela muji, japon tarzı ve muhteşem:) tüm evimi döşeyebilirim muji'Yle:)

Unknown dedi ki...

herşey gerçekten çok güzel izlerken içim açıldı, teşekkürler..

Secil dedi ki...

Serrap,
Zaman zaman ben de sade seyleri begeniyorum ama bu tarz guzellikleri de gorunce icim aciliyor:)

Secil dedi ki...

Banu,
Cok tesekkur ederim. Begendigine sevindim:)