MASA SUSLEMELERI

Sofra duzenlemesi yaparken menuden once en cok dikkat ettigim nokta; taze ciceklerle suslenmis bir sofra ve mutlaka mumlarla yapilan bir duzenlemedir.Oncelikle ana temanin yesil uzerine kurulu olmasina dikkat ettim.Daha sonra detaylarla masami duzenledim.



Beyaz keten masa ortumu yesil bir runner ortu ile tamamladim.Daha sonra kristal sepetime taze cicekler yerlestirdim. Hemen yanina mumlarimi koydum. Beyaz limonge yemek tabaklarimi yesil puskullu peceteliklerimle kombinledim. Kipir kipir bir goruntu olmasini sevdigim icin gullu pecetelerimi kullandim.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

her zaman ki gibi Pörfektooo:) Sema

ozlemm dedi ki...

Merhaba!
Huzur verici aynı zamanda romantik bir masa.Peçeteliklerinizin her rengini görüyorum önceki yazılarınızda da,acaba kendiniz mi yaptınız çok orjinal duruyorlar.

Lavanta Bahçesi dedi ki...

Kullanmadığım kristal bir sepetim var, artık nasıl kullanabileceğime dair bir fikir sahibiyim ;)

Secil dedi ki...

Merhaba Sema,
Cok tesekkur ederim.

Secil dedi ki...

Lavanta Bahcesi,
Kesinlikle taze cicekler kristal sepete cok yakisiyor:) Hemen deneyin bence:)

Secil dedi ki...

Ozlem,
Cok tesekkur ederim. Peceteliklerimi gecen sene Zarahome'dan almistim:)