VILLEROY & BOCH

Bayiliyorum bu tarz kaliteli urun satan magazalara.Villeroy & Boch da bunlardan bir tanesi. Her urun sanki ozenle secilmis gibi. Hem kaliteli, hem uyumlu, hem guzel,hem kullanisli...v.s Yani anlayacaginiz ne ararsaniz bu magazada hepsi var :)Fiyatlarinin urunleri gibi cok uyumlu oldugunu soyleyemem :) Ama bana inanin yillarca hic bikmadan kullanabilirsiniz. Modasi gecmeyen, kolay deforme olmayan urunler.


Iste cok eglenceli bir mama seti. Bebeginizi yedirirken iciniz acilir valla:)

Her yil cesitli konseptlerde urunler cikariyorlar. Bu durum magazada hareketliligi sagliyor. Daha once de size benim fincanimi goruntulemistim. Iste bu magazadan aldim. Guney Amerika konseptli bir urun. Renkleri, modeli, deseni tam benlik :)


Magaza icinde kendi urunleriyle hazirladiklari cok guzel masalar var.Hangi urunun ne amacla kullanildigini anlamak daha kolay oluyor.


Cicek desenli fincanlar cok sekerler :)

Bu el yapimi minik objelere bayiliyorum. Nasil da sevimliler. Ozellikle sag taraftaki pembe arabali olan favorim :)

Firina giren dayanikli urunler.

Bu tarz kavanozlar mutfakta cok dekoratif duruyor. Bir cok amac icin de kullanilabilir.Kapaklarindaki kabartili tutacaklari sayesinde daha da sevimli olmuslar. :)

5 yorum:

Nazpek dedi ki...

Hepside gerçekten çok güzel.
Fincanlar ve fırın kaplarına bayıldım...

Sibel dedi ki...

Kavanozlara bayıldım özellikle.. Hiçbir şeyi poşetiyle saklamayı sevmediğim için ben de bolca kavanoz kullanıyorum mutfağımda.
Sevgiler..

L@L dedi ki...

Hepsi birbirinden güzelmiş. En çok mama setini sevdim ben =)

lugatiweb dedi ki...

marjinal bir blog blog ödüllerinde desteklediğim bir blog güzel bir blog
http://2009.blogodulleri.com/blog/lugatiweb

Secil dedi ki...

lugatiweb,
Cok tesekkur ederim.