FARKLI BIR SALON

Bu aralar yeni bir ev duzenliyor olsam kesin bu tarza yonelirim. Hem oymali mobilyalar hem de sade ama gosterisli koltuklar kullanmayi tercih ederdim. Iste bu oymali aslan bacakli tirnagi cok sevdim. Kendisi cok gosterisli, ihtisamli. Aynasi ise kendisinin tam tersi sade hatlara sahip. Ikisi de farkli bir tarzda. Birbirlerini cok guzel tamamlamislar. Gri patineli olmasi da cok dekoratif durmus. Ayrica yuksek tavanli bir mekanda bu ikilinin de ihtisami ortaya cikmis.Perde olarak ise kadife agir bir model tercih edilmis.

Tavanin cam kapli olmasindan dolayi gun isigi iceriye dogru suzuyor. Yuksek tavandan sarkan bu avize, cok dekoratif. Fener seklinde ve minik oymalari var. Los isik vermesinden dolayi sicak bir hava katmis. Sadece tepeden sarkan bu avize ile degil ayni zamanda mumlarinda verdigi isikla cok romantik bir hava yakalanmis.

Duvardaki kagit, mobilyalara da uyum saglamis. Yuksek tavandan dolayi buyuk desenli bir kagit tercih edilmis. Hemen onune de gri saksilara yesillikler konularak duvar kagidi tamamlanmis. Ayrica bu salonun bir diger guzel ozelligi ise cok guzel kokulu mumlarla suslenmesidir. Salona girer girmez hemen kokuyu alabildim. Hem mobilyalarin guzelligi hem los bir aydinlatma hem de guzel bir kokuyla salona girdim.

Genis uclu koltukta gri kadife kumas kullanilmis. Cok rahat bir koltuk. Oturdugumda sanki beni sariyormus gibi bir his verdi.



Orta sehpa olarak varakli, oymali ve beyaz kumas kapli dikdortgen bir puf kullanilmis. Varaklarindan dolayi sicak ve oymalarindan dolayi ise ortami daha da cazip hale getirmis.
Sonucta birbirleriyle uyumlu mobilyalariyla, etrafa mis gibi koku sacan mumlariyla, tavandan suzulen los bir isikla ve cok kisik bir sesle gelen muzikle kendimi cok huzurlu hissettigimi soyleyebilirim :)

4 yorum:

Yeliz dedi ki...

seçil çok zevkli seçimler:)

Secil dedi ki...

Yeliz,
Cok tesekkur ederim. Bende cok begendim:)

elmalı kurabiye dedi ki...

sanada, sayfanada bayılıyorum.Hergün mutlaka birşeyler ekledin mi diye bakıyorum.Ben çok amatörüm bu konularda.senin gibi gezme imkanımda yok zaten.sana imreniyorum.bende gördüğüm bazı objeleri çekmek istiyorum ama mağaza sahiplerine bunu söylemeye çekiniyorum.hele üsküdarda antik 26 diye bir mağazada goblen işli bir puf var ,bence nerde isen onu çekmeye gelirsin.ben çengelköydeyim,sen nerdesin.. elmalikurabiye.blogspot.com

Secil dedi ki...

Merhaba Nuray,
Guzel ovgulerin icin cok tesekkur ederim.