THE HOUSE CAFE

Uzun zamandir begendigim mekanlari sizlerle paylasmayi planliyordum. Ilk olarak hem dekorasyonunu, hem yemeklerini hem de yemekleri sunus seklini cok begendigim bir mekanla baslamak istiyorum.Huzurlarinizda THE HOUSE CAFE :)Hemen hemen tum subelerini biliyorum.En favorim Istiklal Caddesi'ndeki olanidir. Denizi cok sevdigim icin de ikinci favorim Ortakoy'deki. Alisverisi cok sevdigimden ucuncu favorim Kanyon alisveris merkezindeki subesidir.Hepsinin tarzi,dekorasyonlari aynidir.
Ilk fotograftaki masa ve sandalyeleri cok begeniyorum.Ozellikle masanin tarzini, formunu, durusunu cok seviyorum.Masanin metal bogumlu ayagi ona tarz katmis.Mermeri ise hem renginden hem de modelinden dolayi kullanisli olmus.

Ahsap malzeme cogunlukla hep sicaklik katar. Sandalyelerde kumas olarak deri kullanmayi tercih etmisler.Tek renk kullanmaktansa iki renk kullanilmis.Bu sayede hem kullanisli hem de dekoratif bir goruntu ortaya cikmis.

Duvarda pirinc malzemeli bes ampullu bir aplik kullanilmis.Duvar malzemesiyle uyumlu bir goruntu saglamis.Ayrica ortama yaydigi los isik nedeniyle de cok guzel bir goruntu katmis.


Yukaridaki beyaz avizeyi cok seviyorum.Tam benlik diyebilirim:) Ampullerden olusan top seklindeki avize ise modern bir goruntu saglamis.

Digeri gibi bunun da tarzi hemen hemen ayni diyebilirim.
Kendine ozgu,cok guzel,ortama girdiginizde farkliligini anladiginiz ve yurt disindaki mekanlardan hicbir farklilik gostermeyen bir mekani sizlerle paylastim.Umarim begenirsiniz :)

4 yorum:

Nazpek dedi ki...

gerçekten çok hoş gitmiş kadar olduk teşekkürler...)

Merve dedi ki...

Bende bayılıyorum House-Cafelere..

Yeliz dedi ki...

valla her gidişimde inceleyip duruyorum çok hoş!

Adsız dedi ki...

Seninde The House Cafe mudavimi oldugunu ogrenmek guzel! :) Birgun karsilasiriz orda kim bilir??
The House Cafe ile tanismam ortakoy'deki subede Somon salata ile oldu.. Tavladi beni bidaha da birakamadim :(