CALLEBERT

Bu magazayi gorunce kesin benlik hic birsey yoktur diye dusundum :) Cunku cok sade urunlerle karsilasmistim. Ancak iceriye girdigimde zevkime uygun seyler bulabildim.

Renkli cizgili kaselerin seklini cok begendim. Ayni zamanda da cok kullanislilar.

Bu beyaz yemek takimini cok sevdim. Ince ve zarif kivrimli olusu beni etkiledi.

Beyaz fincanlarin renkli tutacakli olanlari cok sevimli buldum.

Iste bu fincanlar tam benlik diyebilirim :) Cok citirlar :)

Cicek desenli kupa ve kaseler de cok sirinler.

Bu masayi gorunce tarzini ilginc buldum.Mutfak masasi olarak kullanilabilir.Hem de cok dekoratif oyle degil mi?:)

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Seçil inanmıyorum sana!
Resmen benim arka sokak da bulunan mağazaya uğramışın!!
Insan bir haber verirdi yahu..

Secil dedi ki...

Absinthe,
Ben de sana inanmiyorum:)nasil guzel bir yerdesin :)Burasi Brugge. Sen Brugge'de mi yasiyosun?

a. gizem dedi ki...

cıtır olan kahve fincanları favoriiiiim :)

Secil dedi ki...

a.gizem,
Zevklerimiz benziyor demek:)

Yeliz dedi ki...

renk renk kaseler, fincanlar hepsi birbirinden hoş!

Adsız dedi ki...

Bence masa ve sandalyeler fark yaratır...

Adsız dedi ki...

Valla Secil hanim, ben bu masayi "aman o da ne oyle, eski bahce masalari, telli duvakli" deyip gecerdim herhalde. Sirf degisiklik olsun diye mi yapmislar nedir..
Ama tabaklar cok kibar..Zarif..1o ussu 1o'u hakettiler benden:)

www.kralcipplak.blogspot.com