HOSGELDIN 2009

2009'un ilk gununde yeni heyecan ve umutlarimizla yine birlikteyiz :)

6 yorum:

a. gizem dedi ki...

çook süslü ve hoş bi yılbaşı ağacı bu :)

Adsız dedi ki...

2009'da sizden ev dekorasyonuyla ilgili yeni fikirler bekliyorum bu sene cok ihtiyacım olacak :)
Sağlıklı,mutlu seneler dilerim.

Secil dedi ki...

a.gizem,
Cok tesekkurler :)Ben de cok sevdim :)

Secil dedi ki...

Merve,
Yeni fikirlerle hep burada olmaya devam edecem :) Umarim isine yarar birseyler bulabilirsin :)

Adsız dedi ki...

Yeni yazılarınızı sabırsızlıkla bekliyoruz, ben de sitenizi yeni keşfedenlerdenim, doğrusu kendi objelerinizi böyle samimi şekilde paylaşmışsınız ve inanılmaz ilham verdi, ben de artık alışverişe çıktığım zaman hemen bu tip şeylere bakıyorum. Umarım biraz daha sık yazı girersiniz. Başarılar.

Secil dedi ki...

Merhaba Tulay,
Guzel yorumun icin cok tesekkur ederim.:)