FREDERIEK VAN PAMEL

Bayiliyorum tarzi olan magazalara. Venge dekorasyonlu, ortam mum isiklariyla aydinlaniyor ve iceride cok guzel hafiften gelen bir muzik sesi:) Magazanin vitrini beni iceriye davet ediyor. Merakla icerisini gezmeye basliyorum ve ayni zamanda da goruntuluyorum.

Mudo Concept tarzina benzer bir ortam diyebilirim. Urunleri de benziyor.Cam aksesuarlar, ahsap mobilyalar, dekoratif aksesuarlar hepsini zevkle inceliyorum.

Bu bakir, parlak renkli aydinlatmalara bayildim.Sekil olarak cok cezbedici , renginden ve parlak malzemesinden dolayi ise albenili:)

Beyaz tabaklar, metal catal-bicak takimlari, kuru cicekler birbirleriyle uyum icerisindeler.

Renkli su bardaklari, kristal gorunumlu aksesuarlar....

Heryerde cesitli sekillerde hasir sepetler var.Ayrica beyaz yemek tabaklari ve desenli peceteler onplanda.

Kokos beyaz tuylu puf nasil da seker degil mi? :)

Ozellikle bu masadaki gumus kapakli ayakli objeleri cok begendim:)

2 yorum:

Yeliz dedi ki...

seçil bazen rengarenk obje hastalığımdan kurtulup evimdeki herşeyi böyle pastel renklere dönüştürmek istiyorum hepsi birbirinden zevkli eline sağlık:)

Secil dedi ki...

Yeliz...
Bende bazen pastel renklere bayiliyorum.Ama kisa suruyor valla:)yine civil civil evlerden yanayim:)