BES CAYI

Dekorasyonda en cok sevdigim sey guzel bir masa sunumudur. Hazirlamadan once konsepti belirlerim. Masa ortusunden masa cicek ve mumlarina kadar dusunurum.Masa ortusunde beyazi tercih ederim. Cunku hem cok guzel gorunur hem de beyazda yemek daha rahatlaticidir. Sunumlarinizi yaparken kullandiginiz servisler de beyaza cok yakisir.

Brugge'den aldigim el yapimi beyaz masa ortumu cok seviyorum.Ozellikle mor cicekleri icimi aciyor.

Beyaz keten pecetelerimle ortumu tamamlayip dekoratif bir pecetelikle (ZARA HOME) hazirligimi tamamladim.

Kelebek pecetelikler de cok cici gorunuyolar.Ve masamda mumlarim olmazsa olmazlarimdir:)

PASABAHCE'den aldigim ayakli kurabiyeligimi cok sevimli buluyorum. Mor puantiyeli pecete ile cookilerimin servisini yaptim.

Tabiiki bes cayinin adi ustunde caysiz olmaz:)

12 yorum:

şeker pasta dedi ki...

Harika bir blog bu, ev dekorasyanuyla ilgili aradığım herşeyi bulabileceğimi sanıyorum. Tam benlik....

Zamandan Sızan dedi ki...

5 çayın 5 kişiyle keyifle geçmiş :)

Secil dedi ki...

Merhaba seker pasta
Cok tesekkur ederim.

Secil dedi ki...

Kiymet merhaba
Aslinda 5 cayi 7 kisiyle gecti diyebilirim:)

Arzu Pınar dedi ki...

çok şık olmuş.

Secil dedi ki...

Tesekkurler Arzu:)

Adsız dedi ki...

Bu sunuş şekillerini gördükce Osmanlı dönemine geri gidiyorum =)) Çok teşşekkürler Seçil! =))

Secil dedi ki...

Cok tesekkur ederim pureabsinthe:)Guzel yorumlar duydukca daha da mutlu oluyorum.

Yeliz dedi ki...

seçil, zevkli hanımın işi başka oluyor ne diyeyim eline sağlık;)

Secil dedi ki...

Tesekkurler Yeliz:)

Adsız dedi ki...

çok güzel bir blog bu!! bende kendiminkinin üzerinde yeni yeni çalışıyorum :)Tepsiye bayıldım nereden olduğunu öğrenebilir miyim ?

Secil dedi ki...

Merhaba Ozgehan,
Cok tesekkur ederim. Begendigine cok sevindim. Tepsimi, Mikasa'dan almistim. :)