DE ARK VAN ZARREN

Huzurlarinizda yeni bir magaza daha:) Yine Brugge sokaklarindayim ve yine blogum icin calisma yapiyorum. Sizler icin bu sevimli,minik magazanin tum urunlerini goruntuledim.
Tarzini Laura Ashley magazasina cok benzettim.Tum urunleri detayli bir sekilde inceledim.Icerisi los ve minik abajurlarla aydinlatilmisti.Karisik bir yerlestirme yapilmis..Ancak hersey o kadar sevimliydi ki adeta icim isindi:)

Minik abajurlar cok seker:)Yatak basi aydinlatmasi icin kullanilabiir.

Bu duvar askilarini cok begeniyorum. Ozellikle ustteki fiyonlulara bayildim.

Hemen hemen her magazada banyolar icin cesitli urunler sergilenmis. Burada da guzel kokulu sabun ve dus jelleri vardi.

Cicek desenli yastiklar benim favorim.Ayrica kemik sapli catal-bicaklar da cok dekoratif. Minik gumus tepsilerin icindeki dekoratif muffenlere bayildim:)

Yine sevimli askilari goruyosunuz.Hepsini cok sevdim:)

6 yorum:

Yeliz dedi ki...

abajurlar çok sevimli bende de benzer bir abajur var ama yine isterim doymam ki;)

Secil dedi ki...

Yeliz selam
Bende ayni fikirdeyim doymam ki:)

Adsız dedi ki...

bu mağaza nerede acaba öğrenebilir miyim? tarzı çok hoşuma gitti.

Secil dedi ki...

Merve...
Bu magazaya Brugge'de dolasirken rastladim.Ben de tarzini cok begendim:)

DuruButik dedi ki...

Laura Ashley'nin tarzını bende çok beğenirim.bu mağazadakilerde çok güzel.özellikle sabunların kokusunu merak ettim.eminim içerisi mis kokuyordur:)

Secil dedi ki...

DuruButik...
Gercekten magazanin icerisi mis kokuluydu :)