BUBBLES&CO



Nezaman sabun veya mumla ilgili bir magaza gorsem hemen iceri girip alisveris yapasim gelir. Kokulu sabun ve mumlar satan bu magazada kendimi adeta kaybettim diyebilirim:) Hepsine teker teker dokundum. Hic yorulmadan hepsini kokladim:) Ozellikle pasta seklindeki sabunlara bayildim. Insan kullanmaya kiyamiyo. Banyoda dekoratif amacli kullanilabiir. Inanilmaz guzellikte koktuklari icin banyoya ferah bir hava katiyor. Ozel tasarim ve tamamen dekoratif amacli yapilan sabunlari cok sevdim. Magazanin konseptini cok begendim. Urunler on plana cikarilacak sekilde ve anlasilir olarak sekil verilmis. Ayrica hepsi, rahatca dokunulabilmek ve koklanmak icin ulasilabilir bir bicimde konumlandirilmis. Gercekten uzerinde hangi cesit oldugu yaziyosa ayni kokuyu alabildim.

Caniniz ne cekiyor? Elmali pasta mi? cilekli mi? cikolatali mi?

Minik keklere ne dersiniz? Kahvenizin yaninda alirmisiniz?:)









Cocuklarda unutulmamis. Onlar icin sevimli sekillerde dus jelleri yapilmis.



6 yorum:

Headline dedi ki...

harika gözüküyorlar.

Yeliz dedi ki...

mum kokan mağazaları gezdiğimde içim bir hoş oluyor aynı duyguları paylaşıyormuyuz ne :)

Secil dedi ki...

arzupinar...
Begendigine sevindim:)

Secil dedi ki...

Yeliz, sana aynen katiliyorum:)

Adsız dedi ki...

Mükemmel yaa!! Bu mağazaya nerde uğradınız? Hepsini- kullanmasam bile- alasım geldi.. Ayrıca yatak odasına da koyulabilirler.. Mükemmel kokacağından eminim..

Secil dedi ki...

pureabsinthe
Bu magazaya Brugge'de rastladim ve ben de cok sevdim:)