KUKLALAR

Haftasonu Ortakoy'de dolasirken sokak tezgahlarina bakmayi cok severim. Her seferinde birsey almayacam diye kendime soz veririm ancak ilginc seyler gordugumde kendimi tutamam:) Iste bu tezgahlardan bir tanesi cok dikkatimi cekti. Hemen incelemeye basladim ve sizler icin de goruntuledim. Tamami el yapimi olan bu kuklalar cok hosuma gitti. Kuklalari yapan kisi ayni zamanda satisini da yapiyor. Herbirinin el emegi ve goz nuru oldugunu belirtti.
Kullandigi kumaslar rengarenk ve cok can aliciydi.Kuklalar hem cok sevimli hem de cok kullanisli. Cunku ayni zamanda siselik olarak da kullanilabiliyor. Yakindan inceledigimde isciligi de cok basariliydi. Birbirine uyumlu renkler tercih edilmis ve detaylarda da cok guzel aksesuarlar kullanilmisti. Zevkli birisinin yaptigi cok belliydi. Ciddi zaman harcadigindan da eminim. Buyuk titizlikle calisilmis. Yani almamak mumkun degildi:)
Sizlere de en kisa zamanda gidip gormenizi tavsiye ederim.



4 yorum:

Yeliz dedi ki...

ay çok şeker görünüyorlar:)ortaköy meydanında bir şapkacı teyze vardı sen gördünmü acaba çok cici şapkalar tasarlıyor satıyor hatta bir tane yaz başında satın almıştım.

Secil dedi ki...

Merhaba Yeliz
Sapkaciyi gormedim ama en kisa zamanda gidip bakicam:)

a. gizem dedi ki...

renkler gerçekten özelmiş.ama şişelik olarak nasıl kullanılıyor? bi se siz hangisini aldınız :)

Secil dedi ki...

a.gizem
En son fotografta ortada duran kuklayi aldim.Dikkatli bakarsaniz altinda kahverengi bir sise var.Kuklayi siseye oturtmus.