AT HOME

Guzel magazalara, dekoratif objelere rastladikca cok mutlu olurum. Magazayi gezerken hem magazanin duzenlenmesine hem de objelerin nasil yerlestirildigine cok dikkat ederim. Oncelikle neyi aradigim aklimdadir. Eger duzgun,sade bir yerlestirilme varsa aradigimi rahatca bulurum. Herzaman duzgun konumlanmis magazalari sizlerle paylasiyorum. Bu magazada ise hersey az ve ozdu. Bu yuzden cok fazla urun goruntuleyemedim. Ama dikkatimi cekenler oldu.
Asagidaki fotografta puantiyeli demlik ve soslugu cok begendim. Cok seker ikili olarak kullanilabilir.
Kugu objeler Brugge'un meshur ask golunun simgeleri. Ikisini de cok sevimli buldum. Evde mum yakmayi cok seviyorum. Bu dore mumlar tam benlik diyebilirim.

Metal ayakli, kristal tasli abajurlari da cok begendim.Kokos aydinlatmalar diyebilirim:)

4 yorum:

a. gizem dedi ki...

kokoş aydınlatmalardan ben de isterim:)

Secil dedi ki...

a.gizem
Hemen gonderiyorum:)

Nihal dedi ki...

Seçilll sadece demlik için uçağa binip Brugge'ye giderim:) Ama havalar düzelsin biraz ondan sonra:):):) Hayatta Aralık ayında uçağa binmem:)-büyük konuşmıyım yine de-
Öperim,
Nihal

Secil dedi ki...

Nihal, ben Aralik ayinda da gitmistim. Hertaraf suslenmisti yilbasi suslerini cok begenmistim. Masal gibi bir yer.