HET BRUGS THEEHUTS

Cay icmeyi cok seven birisiyim. Brugge'de dolasirken bu konuyla ilgili hic zorluk yasamadim:)
Cunku cok sayida tearoomlara rastlamak mumkundu. Sokakta dolasirken super bir magaza kesfettim. Sabirsizlikla iceri girdim ve gorduklerime bayildim.Hemen goruntuledim:)

Minik demliklerin bircok cesidi vardi. Cicekli olanlar tam benlikti.Ama kopek desenli olanlari da gormemezlikten gelemedim. Cok sirinlerdi. Magazanin icerisi renkli, civil civil, insanin icini isitan tamamen cayla ilgili sevimli objelerdi.

Buyuk demliklerin renklerini ve desenlerini de cok sevdim.Ozellikle asagidaki pembeler tam da benlik modeller:)Mutfakta ister aksesuar olarak kullanin isterseniz su kaynatmak icin kullanin.Isiya dayanikli tamami el yapimi objeler.



Bunlara ne demeli:) Superler:) bunlar da el yapimi ve cok sekerler. Bazilarinin duvara asilabilir olmasi cok guzel.Demliklerin herbirindeki minik detaylar cok hosuma gitti. Boyamasi da el yapimiymis. Tabii fiyatlari da el yakimi cinsinden:)

6 yorum:

Zamandan Sızan dedi ki...

ÇOK SEVİMLİLER SEÇİL.

a. gizem dedi ki...

büyük demliklerden mavi kedili olan gözüme çarptı :) bi de tam onun üstündeki turunculu olan :) çok şekerlermiş gerçekten

Secil dedi ki...

Kiymet merhaba
Ayni fikirdeyim seninle:)

Secil dedi ki...

a.gizem...
Turunculu olan benimde favorim:)

Arzu Pınar dedi ki...

demliklere bayıldım.

Secil dedi ki...

Arzu Pinar..
Ayni fikirdeyim:)