MAISON PICKERY

Brugge ayni zamanda el isi dantelleriyle unlu bir sehir. Sokaklarda yururken bu sevimli dantel magazalari da size eslik ediyor. Dantel diye hemen klasik el isi olarak dusunmeyin. Cok guzel modernize edilmis modelleri var. Runner olarak kullanilan ince uzun gunumuz evlerine uyumlu ortuler var. Ya da klasik bir eviniz varsa danteli daha yogun olan buyuk masa ortuleri ve yine runner modellerini gorebilirsiniz.


Iste bunlar cok guzel detayli tamamen el isi olan dantel ortuleri.

Minik sehpalar icin binbir cesit dantelleri var.Sadesi, suslusu, yogun dantellisi, daha az dantel kullanilmisi...vs .Evin her yerinde kullanmak icin danteller yapmislar. Ekmekleri koymak icin ekmeklik, saraplari sarmak icin saraplik, banyoda el kurulama havlusu icin havluluk, pecetelik ve daha akliniza gelebilecek herseyi dantel kullanarak degerlendirmisler.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

birtek bizim milletimizde var zannediyordum bunlar ;)
Ama itiraf etmeliyim 3.fotodakiler güzelmiş :) anneme alsam bayılırdı.

Secil dedi ki...

Merhaba Ozlm
Ben hepsine bayidim diyebilirim:)

a. gizem dedi ki...

ben bir yerde dantel yatak örtüsü görmüştüm, bayıldım ona tek kelime ile:)
bi de bu arada, şu anda üzerimde bir elbise var veee sadece dantel :)) her yerde dantel, ne güzel :p

Secil dedi ki...

a.gizem...
Bu sezon dantel cok moda:)