DILLE & KAMILLE

Yeni bir magaza ve guzel detaylarla yine beraberiz. Brugge sokaklarinda gezerken tabiiki bos durmadim ve sevimli dekoratif magazalar gordukce sizler icin goruntuledim.Magazaya girdigimde hosuma giden, urunlerin renk ve turlerine gore duzgun bir sekilde raflarda siralanmasidir. Ornegin banyonuz icin havlu ariyosunuz havlularin bulundugu bolume gittiginizde sadece havlu degil bununla beraber banyonuzu ilgilendiren urunlerle de karsilasiyosunuz. ( sabunlar, sampuanlar,dus jelleri,dus aksesuarlari..vs.)

Daha magazanin icerisine girmeden disaridaki bu sevimli ve minik cicekler sizi hemen iceriye girmeniz icin sabirsizlandiriyor.


Mutfak icin sunulan urunlere baktiginizda birbirleriyle baglantili urunleri goruyosunuz.Firina girebilen servisler, kurulama bezleri, tutacaklar, tart kaliplari...vs.

Yine mutfagimizla ilgili masa ortuleri, runerlar sergilenirken yaninda da mumlar ve cam tabaklar yer aliyor.

Urunlerin ahsap tezgahlara yerlesmis olmasi ortami daha da sicak gosteriyor.

Bu tezgaha baktiginizda ise yine renk uyumuna gore yerlestirilmis havlular ve hemen yaninda onlarla uyumlu yemek takimlarini goruyosunuz.

Morlar, yesiller, pembeler hepsi de nasil sekerler:)


Ayrica bahce ve balkon icin metal saksilar, kuru cicekler, orkideler , metal fenerler cok cazip gozukuyolar.

Cam surahi, siseler ve bardaklarin bulundugu bolumu de havlular ,hamur cubuklari (evde makarna yapanlar icin sekilli minik hamur cubugu) tamamliyor.

8 yorum:

Arzu Pınar dedi ki...

benim için cennet böyle bir şey olsa gerek.

Adsız dedi ki...

Dille&Kamille Rotterdam'da da var. Annem artik oranin mudavimiydi ve nerdeyse cikaramiyorduk, her hafta yeni birsey geldi mi diye ordaydi. Konseptler hemen hemen ayni fakat sanirim bu magazada fazla isik kullanmislar. Rotterdam'daki magazada los ve otantik bir hava var magazada, sanirim bilumum mumlarin etkisi var bunda :)) Tekrar bu magazayi gormek sevindirdi beni :)

Secil dedi ki...

Selam absinthe
Magazanin aydinlatmasini spotlarla yaptiklari icin isikli bir ortam olusturmuslar.Ama inanin bende orada yasasaydim herhalde anneniz gibi mudavimi olurdum:)

Secil dedi ki...

Merhaba Arzu pinar

Burasi size cenneti animsattiysa bence diger magazalari gormek icin sabirsizlanmalisiniz:)

Adsız dedi ki...

çok güzel bir yermiş hakikaten. ara sıra gidip tekrar resimlede bizde görelim :)

Secil dedi ki...

Selam Ozlem
Begendigine sevindim:)umarim tekrar gitme firsatini bulurum:)

Yeliz dedi ki...

ay seçil renkli mumlar ürünler bir harika ben bu tarz mağazalarda kendimi kaybediyorum :)

Secil dedi ki...

Merhaba Yeliz
Aynen bende kendimi kaybediyorum:)hatta kaybettim diyebilirim:)bir taraftan fotograflari cektim bir taraftan da urunleri inceledim:)