TURK KAHVESI KEYFI

Sabah kahvaltisindan sonra mutlaka Turk kahvemi icerim. Hic ihmal etmem. ARCELIK'in Mini Telvesini kesinlikle tavsiye ederim.Bu kahve makinesi sayesinde Turk kahvesi tiryakisi oldum diyebilirim:) Gercek kahve lezzetini yakalamaniz icin bu makineden almanizi oneririm.

Turk kahvesi sayesinde degisik kahve fincanlari edindim. Bu modeli cok begeniyorum.
VILLEROY-BOCH'un ozel bir koleksiyonundan. Villeroy-Boch her yil ozel bir koleksiyon hazirliyor. 2008 yilinin konsepti Guney Amerika. O bolgenin motiflerini tasiyan desenlerle koleksiyonlarini olusturuyorlar. Ben deseni gorunce tam benlik dedim ve hemen kendim icim satin aldim. Tabak bolumunun genis olmasi da cok hosuma gitti. Boylece cikolatamida kahvemin yanina koyabiliyorum:)

PASABAHCE'nin bircok amac icin kullandigim ayakli standini bu sefer cikolata servisi icin kullandim:)

2 yorum:

Merve dedi ki...

Siteni keyifle inceledim...Hem seçtiklerini hem de zevkini çok beğendimmm..Böyle yenilikleri takip eden evini etrafı süslemekten keyif alan hanımları cok taktir ediyorum.. Ben kahve pek içmem, kimi bugünkü kahvemi içmem der ya benim hiç aklıma gelmez! Ama ikram etmeyi,değişik kahve fincanları almayı çok severim, aynı senin gibi asla çikolatasız ikram etmem ;) çok hoşuma gitti tebrik ederim..

Secil dedi ki...

Merhaba Merve
Guzel yorumun icin cok tesekkur ederim.Yazilarimin, fotograflarimin begenilmesi beni cok mutlu ediyor.Tekrar tesekkurler.
Sevgiler