BAHAR YAKLASIRKEN

Sabahlari  uyandigimda gunesli havayi gorunce icim kipir kipir oluyor. Bu heyecani kahvalti masama tasimak istedim. Sevdiklerimle beraber bahari animsatan renkli, civil civil bir masada kahvaltimizi yaptik.

Oncelikle yesil servislerimi masama yerlestirdim.(ZARA HOME) Daha sonra hasir suplalarimi koydum.(PASABAHCE)  Zemini beyaz minik cicek desenli tabaklarimi suplalarin uzerine yerlestirdim.(PASABAHCE)  Benim icin en keyifli kisim masami aksesuarlarla suslemektir.  Yesil puskullu ve kristal tasli peceteliklerimi beyaz pecete ile kullandim. (ZARA HOME)


Tasarimi bana ait olan cicek duzenlemesi ile de masama bahar havasi vermis oldum.


Kahve servisini  ise  cicek desenli tombul bardaklarim ile yaptim.
Boylece hem baharin renklerini kullanarak hem de sectigim urunlerin dekoratif goruntuleri sayesinde keyifli bir kahvalti masasi hazirlamis oldum.


12 yorum:

Adsız dedi ki...

kahvaltılıkları nereye koydunuz sorması ayıp?!

Laçin Tenel dedi ki...

merhaba,
blogunuzu bugün keşfettim. gerşekten dekorasyon konusunda ince bir zevkiniz var. Bu sofraya ama özellikle püsküllü peçeteliklere bayıldım. Ben mimarım ve evlilik telaşı içindeyim. Sizinki gibi detaylar çok güzel fikirler veriyor.
Görüşmek üzere.
Ben de beklerim.
( www.lacheen.org )

Secil dedi ki...

Sevgili lacheen
Cok tesekkur ederim. Evlilik telasini cok iyi bilirim. Size fikir verdigim ve islerinizi kolaylastirdigim icin cok mutlu oldum.
Sevgiler
Secil

Secil dedi ki...

sevgili isimsiz:)
Kahvaltilik servisini tabaklara yaptim.

Adsız dedi ki...

süpermiş burası.ben yeni evlenecem sizden çok fikir aldım harika şeyler var burada ama her keseye bunlar olmaz:(

büyükler bizim pek fikrimizi sormadan hemen klasik çeyiz alışverişi yapıyorlar,evim herkesin evi gibi olacak sanırım.
bana kalsa sizinki gibi yaptırırdım.ahh ah :(
kaç masa örtünüz var,kaç yemek takımınız,bardak takımınız var sayamadım bile doğrusu.
çok zevklisiniz hemde bir de çok zengin :(


harikasınız ama benim morelim bozuldu biraz :(keşke herşeyi bana bırakmış olsalardı vercekler parayı,al alabildiğini gönlünce,o olmaz,bu gitmez,şu yakışmaz demeden hiçkimse alabisem herşeyimi kendim.

sevgilerimle
Leyla

Hayatın Ressamı dedi ki...

sevgili seçil benim bloğumda sayfanı yayınlamam senin tanınmanı sağladı.
çok mutluyum
böyle güzel bir yeri herkes bilsin istiyorum.
yeşiller çok başarılı sana gelip bu masaların birinde yemek yemek istiyorum.

Secil dedi ki...

Sevgili sihirli eller
Cok tesekkur ederim.

Secil dedi ki...

Sevgili Leyla;
Kalbini, yuregini temiz tut istedigin hersey olur. Hickimse evlenir evlenmez istedigi gibi yemek takimina, bardaklara,ortulere...vs
sahip olamiyor. Zamanla herseyiniz olur. Simdi siz yeni evleneceksiniz guzel ev hediyeleriniz gelir. Ya da sevdiginiz arkadaslariniza evlilik listesi yaparsiniz herkes karinca kararinca size gonlunden kopanlari alir. Hayat sevdigin insanla arzu ettigin gibi bir firsat bir sans vermisse onu mutlaka iyi degerlendirin.Size su konuda katiliyorum buyukler klasik ceyiz alisverisi yapmayi seviyolar. Ben bu konuda cok mucadele vermistim modern ceyizler aldirmistim.Ancak zaman gectikce klasik seyler sevmeye basladim ve keske buyukleri dinleseydim dedim kendime. O yuzden iciniz ferah olsun hersey istediginiz gibi olacaktir.
Sevgiler
Secil

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Seçilllll!
Seni bu kadar geç keşfettiğime inanamıyorum!
Bayıldım!

Sıkı takibimdesin bilesin!
Sihirli ellere bi teşekkür borçluyum:)

Güzel paylaşımlar yapmak dileğiyle.
Sevgiler çooook:)))

Secil dedi ki...

Sevgili biyo
Cok tesekkur ederim.Beni takip et pisman olmazsin:)

Sevgiler
Secil

Adsız dedi ki...

Sayfan harika Lacheen sayesinde öğrendim sayfanı ama takip edicem bundan sonra da
sevgiler
Çilekli pasta

Secil dedi ki...

Sevgili cilekli pasta
Cok tesekkur ederim.
Secil