BIR DAVET MASASI


Guzel bir sofrada kahvalti yapmaktan cok keyif alirim. Gecen gun ablama kahvaltiya davetliydim. Hazirladigi masayi Begonvil'e misafir ediyorum.
Oncelikle beyaz BONE CHINA tabaklari gumus gorunumlu supla tabaklarla tamamlanmis.
Gumus WMF marka catal-bicak takimlari kullanilmis.

Herzaman masa hazirlarken suslenmesinden yanayim. Cok abartili olmayan ama goze carpan puskullu gri pecetelikler kullanilmis. Sade ama alimli olusu benden tam not aldi diyebilirim.

Mor servisler tercih edilmis.(PABETLAND)

Boncuklu bir baska pecetelikle puskullu pecetelikler kombinlenmis.

Simit servisi tasli gumus gorunumlu servisle yapilmis.

Recel sunumu ise beyaz seramik, uclu servisle yapilmis.

Beyaz tabaklarla beraber beyaz fincanlar kullanilmis.

Recel, bal servisi ise elma seklindeki minik sevimli bir objeyle yapilmis.

Peynir tabagi olarak altili bir servis kullanilmis.(PABETLAND)

Son derece yalin ama aksesuarlariyla anlamlandirilan bir masa duzenlemesi yapilmis.

4 yorum:

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Yeme seyret olmuş bu sofra sevgili Seçil:)
Abla kardeş yarışıyorsunuz.Ellerinize sağlık.Haaaarika!

Not:Ben buradan notlar aldıkça kocam senin hakkında savcılığa suç duyurusunda bulunacağını söylüyor.Yakın zamanda adliyeye ifadeye çağrılırsan şaşırma diye önceden haber vereyim dedim.

Suç Duyurusu Konusu:Blogu kötüye kullanma,eşimin aklını çelme,bütçemize delik açma hahhahhaa:)))

Secil dedi ki...

Sevgili biyo
Cok tesekkur ederim. Elimden geldigince guzellikleri sizlerle paylasmaya calisiyorum.

İSTANBUL'DAN AMERİKA'YA..İKİ AYAKLI DÜNYAM, BİR ORADA BİR BURADA.. dedi ki...

merhabalar..püsküllü peçetelikleri çok beğendim nerde bulabilirim?

Secil dedi ki...

Merhaba Meltemce,
ZaraHome'dan bulabilirsiniz.