ŞIK TEPSİLER

Güzel bir akşam yemeğinden sonra içilen kahvelerin tadı başka olur. Kahve servisi yaparken değişik tepsiler kullanmayı çok severim. Minik, sevimli tepsiler herzaman mutfağımda benimle beraberdir. Sizlere de bu minicik tepsilerden kullanmanızı tavsiye ederim.






Kahve tepsisi seçimi yaparken çiçek desenli olanlarını tercih ederim.İtalya'dan aldığım tepsilerimin özelliği el boyaması olmalarıdır. Zeminleri açık renk ve üzerindeki gül desenleri zemini tamamlayacak koyu tonlarda boyanmış. Böylece tepsideki renkler tamamen ortaya çıkarılmış. Kenarındaki fiyonklarda tepsiye farklı bir hava katmış.
Tepsimin ebadı büyüdükçe artık çay servisi yapmanın sırası geldi demektir. Sizde benim gibi çaya hayran birisiyseniz kesinlikle büyük ama kullanışlı bir ebatta tepsi almanızı tavsiye ederim.
Gümüş, el boyaması ,ahşap bir tepsi farklı olmanızı sağlayacaktır.

Akşamları işinizden evinize döndünüz. Çok yorgunsunuz. Hızlıca birşeyler hazırlayıp televizyonun karşısına geçmeye hazırlanıyorsunuz. Büyük bir tepsi kullanmanızı tavsiye ederim. Herşeyi rahatlıkla içerisine alacağından pratik, rahat ve şık bir görüntü sergileyecektir. Bu amaç için kullandığım büyük bir tepsim var.(BEYMEN HOME)
Beyaz bir fona sahip oluşu ve bu fonu destekleyen pembe-yeşil tonlarının olması yemeğimi daha bir iştahla yememe sebep oluyor. Ayrıca çok amaçlı bir tepsi olması dolayısıyla elimin altından hiç eksik olmuyor.

Daha şık ve etkileyici bir tepsim olsun böylece arkadaşlarıma, sevdiklerime farklı olduklarını hissettirmek istiyorum diyorsanız; işte ozaman gümüş bir tepsi veya bütçem kısıtlı gümüş gibi görünen ama biraz daha cebime uygun bir model tercih ediyorum mu diyosunuz? Çözümü çok kolay. MUDO CONCEPT, MİKASA mağazalarını ziyaret etmenizi tavsiye ederim.
Güzel bir akşam yemeği yedik. Kahve ve çay ikramımızı içimizi açan, güzel ve dekoratif tepsilerimizle yaptık.Bundan sonrası artık sıcak, keyifli muhabbetlere....

3 yorum:

Hayatın Ressamı dedi ki...

benim yorumlarım gelmiyormu anlamadım.ama burası çok şık .bayıldım bayıldım takipteyim.

Secil dedi ki...

Sevgili sihirli eller;
Yorumlariniz geliyor merak etmeyin.Blogumu begendiginize cok sevindim.Beni takip etmeye devam edin:)
Secil

lezzettabağı dedi ki...

Ben de bloğunu çok beğenerek izliyorum. içim açılıyor . Tepsilere bayıldım 4. resim deki tepsiden benimde var çok severek kullanıyorum aslında sizde görünce benimde bir çok tepsim olduğunu hatırladım bende mi yayınlasam acaba. ne dersin? Kocaman sevgiler bıraktı o tepsilerin içine..