KEYİFLİ BİR AKŞAM YEMEĞİ

Son günlerde sonbaharın gelmesini beklerken sıcak havaların devam etmesi davet masamada yansıyor. Yazdan kalan şu son günlerin edasıyla masamı hazırlarken pembe tonlarını kullanmayı tercih ettim.Öncelikle sıcak bir aile sohbeti olacağı için sade örtü seçimi yaptım.

Gözü yormayan, kullanışlı, şık görünümü ile ortamı aydınlatan beyaz runnerlerımı masama yerleştirdim.(ZARA HOME)

Beyazı kombinleyen pembeli servislerimide masama ekledim. Sıra geldi tabaklarımı yerleştirmeye. Beyaz büyük boy limonge tabak takımımı (BEYMEN HOME) masama koydum.


Mangerie modeli çorba kaselerimi tabaklarımın üstüne yerleştirdim.(Kaselerin şekilleri Bebek Mangeri cafedeki kaseleri anımsattığı için ismi Mangerie kaseleri olarak kaldı:)


BUGATTİ marka çatal-bıçak takımıyla da yemek takımımı tamamladım.(BEYMEN HOME)


Şimdi renklenmenin zamanı geldiği için pembe kadehlerle masamı daha da eğlenceli hale getirdim.



TEPE HOME'dan aldığım pembe çiçekli peçetelerimi ise kristal ,çiçek şeklindeki peçeteliklerle daha da çarpıcı hale getirdim.(PABETLAND)






Yazın son sıcaklarını yaşarken davet masama da bu sıcaklığı vermek için masamın tam ortasına pembe güller yerleştirdim.


Böylece beyazlı pembeli cıvıl cıvıl bir davet masası ortaya çıkmış oldu.
Artık sıra geldi sıcak, keyifli sohbetlere.....

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Secilcim harika olmus yemek masan, gelince bir tane ben de istiyorum.

Adsız dedi ki...

Sunum ve masa süper gözüküyor.

Eksiklerimi görsel anlamda sizden görerek gidermeye çalışıyorum

Ellerinize sağlık.

Secil dedi ki...

Merhaba Puya
Cok tesekkur ederim. Guzel yorumlar aldikca cok mutlu oluyorum.

evcilik dedi ki...

gerçekten de çok pratik,zevkli ve buyrun diyen bir masa olmuş.paylaştığınız için teşekkürler..

Secil dedi ki...

evcilik,
Masa dzenleyi cok seviyorum. Zevkle yapiyorum diyebilirim. Enerjimi sizlere yansittiysam ne mutlu bana:)