BİR YAZ AKŞAMI DAVET MASASI

Denizden çıkmışınız güneş batmakta ve şık bir masa, akşam yameği için sizi bekliyor.
Yaz mevsimi insanın içini kıpır kıpır eder. Cıvıl cıvıl bir masa iştahımı iyice açar.
Yakın arkadaşlarınız için davet masası hazırlamaya ne dersiniz?

Öncelikle masa örtüsünü belirleyelim. Beyaz ve pembe tonlarından oluşan bir masayı size tavsiye ederim. ZARA HOME'dan masa örtüsü seçimimi yaptım. Beyaz runnerlarımı ve pembe-fuşya tonu hasır bir başka runnerımı buradan aldım. Beyaz runnerlarımı masama yerleştirdim. Daha sonra pembe olanını koydum. Sıra geldi tabaklara. Beyaz limonge tabaklarımı yerleştirdim.(BONE CHİNA) Herbir tabağımın üzerine ön atıştırmalar için çiçek senli minik tabaklarımı da ekledim.(BONE CHİNA) Bunlara Bugatti marka(PABETLAND)çatal bıçaklarımı yerleştirdim. Daha sonra PORLAND'dan aldığım ve evde mangerie kaseleriMA(BEBEK MANGERİE CAFE) adı verdiğimiz salata kaselerini de masama ekledim. Ardından pembe kadeh bardaklarımıda yerleştirdim.

Şimdi sıra geldi en sevdiğim bölüm, süsleme bölümüne. TEPE HOME'dan gül desenli peçeteler aldım ve bunları kristal peçeteliklerimle süsledim.(PABETLAND) Son olarak da minik pembe çiçeklerimle masamı süsledim. Masama uzaktan baktığımda beyaz ve pembe tonlarından oluşan bir akşam yemeği davet masası gördüm. Sizde bunun değişik kombinasyonlarını yapabilirsiniz.Pembe yerine ister mavi, ister lila tonlarını uygulayabilirsiniz.

0 yorum: