SONBAHAR DAVET MASASI

Bunaltıcı sıcaklardan dolayı havaların serinlemesini iple çeker oldum. Aklım fikrim sonbahar oldu. Hem salonunuzun dekorunda hemde davet masanızın konseptinde sonbaharı uygulayabilirsiniz.

Masa hazırlarken ilk önce masa örtüsünden başlamanızı tavsiye ederim. DECO CENTER'da güzel seçeneklere rastlayabilirsiniz.(PABETLAND,ADRES İSTANBUL) Ben seçimimi beyaz keten bir masa örtüsünden yaptım. Üzerine de dantel runner seçtim. Önce masa örtümü daha sonra runnerımı yerleştirdim.

Beyaz yemek tabaklarımı ve ardından da beyaz kadehlerimi masama koydum.(PAŞABAHÇE)
SOLİNGEN marka çatal bıçak takımlarımıda ekledim. (İsterseniz HABİTAT mağazasında da güzel çatal-bıçak takımları var.Oraya da bakmanızı tavsiye ederim)

Sıra geldi beyaz büyük boy (İKEA) peçeteleri yerleştirmeye. Onları da yerleştirdikten sonra masanın ortasına SWAROVSKİ mumlukları yerleştirerek masanın o minimal havasını birazcık da olsa renklendirebilirsiniz.

0 yorum: