BEYAZ BİR GİRİŞ DÜŞLÜYORUM

Kapımı açtığımda, evime girdiğim zaman bembeyaz bir giriş hayal ediyorum. Sanki güneş aynadan yansıyıp bütün enerjisini girişime doğru süzdürüyor.
Duvarlar bembeyaz.(MARSHALL) Zeminde ise beyaz uzun tahtalar. Geniş, kare bir giriş bu. Kapının solu ve sağı duvar. Solda ahşap oymalı, üzerinde eskitilmiş görüntüde beyaz mermeri olan antika bir tırnak. Üstünde ise kalın kenarlı dore dikdörtgen bir ayna.(BEYMEN HOME, MUDO CONCEPT)
Girişin sağ tarafındaki duvarda ise beyaz patineli ve minik fırçayla doreler atılmış iki kapaklı bir vestiyer dolabı. Kulpları ise mor kristal taşlı.
Tepede ise girişe güneş gibi doğan metal ve kristal taşlı bir avize.(HABİTAT,TEPE HOME)
Soldaki büyük, oymalı bacaklı olan tırnağıda süslemenizi tavsiye ederim. Kalın cam bir vazo.Geniş dilimli, minik üç ayağı olan orta boy bir vazo (MUDO CONCEPT) ve içerisinde pembe gonca ve büyük yapma güller.(PABETLAND,TEPE HOME)
Duvarda boş kalan yerlere minik çiçek desenli ahşap çerçeveli objeler asmanızı tavsiye ederim.(TEPE HOME, LAURA ASHLEY, İKEA) Asacağınız bu objelerin çerçeveleri renkli ahşap olsun. Mor, pembe ve lila tonlarında olabilir.
Kapının tam yanına dikdörtgen el boyaması olan anahtar kutusu asmayı unutmayın.
Zemine ise beyazlılığı yok etmemek için küçük hasır veya hasır örgü görüntüsünde olan orta boy bir halı sermenizi tavsiye ederim.(STEP, DARBAZ MUDO CONCEPT)
Böylece içimizi ferahlatan, bizi hafifleten bir girişle evimize girmiş olduk.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

bazı postlarınızı foto var gibi yazmışsınız ama aslında yok. mesela bu postta yok. alttakinde de sadece bir tane var. (bu arada kesinlikle çok zevklisiniz) :)

Secil dedi ki...

Beyhan Merhaba
Oncelikle cok haklisiniz.Bu yazimda fotografa yer vermemistim.Cunku dusledigim bir giristi.Yani goruntuleyecek bir giris yoktu.Ama daha sonra yazilarimda mutlaka fotograf kullanmaya ozen gosterdim.Umarim fotografli olanlari begenmisinizdir.

Adsız dedi ki...

Antre için önerilerini not ettim. Giriş için beyaz ve sade bir hava istiyorum. Misafirlerimi karşılayacağım ve ilk izlenimin oluşacağı yer giriş olduğundan minimal düzeyde göz yormayan ve bir o kadar gözalıcı olmalı. benim için.

Beyaz panjur kapaklı gardorap düşünüyorum. yanında beyaz çerçeveli büyük ayna . birde ayakkabıları rahat giymek için bir puf. Anahtar ve küçük objeler için dresuar ne kadar uygun olur bilemiyorum.

başka neler yapabilirim sevgili seçil.?.

Secil dedi ki...

Puya
Duvarin rengini ve zeminde kullanilan malzemeyi ogrenebilirmiyim? Ayrica nasil bir giris burasi?dikdortgen?kare?

tintirişin zembili dedi ki...

Merhaba
Bu yıl evimde tadilat yapacağım fikirlerimiz uyuşuyor takipteyim Sevgiler