BENİM GİRİŞİM

Evimin girişi kesinlikle sade olmalı. Gözümü yoracak hiçbir detaya ihtiyacım yok. Benim tek detayım kullandığım aksesuarlar.
Şimdi benim girişimdeyiz.

Solda iki kapaklı beyaz bir dolap. Vestiyer amaçlı kullanılan ve bulunduğu ortama sadeliğiyle farklılık katan bir dolap bu. Bu dolap için size bir mağaza ismi veremeyecem. Çünkü kendi marangozuma yaptırdım.


Vestiyer dolabımın kulpları ise beyaz kristal taşlı (URGUNLU).








Kapımın tam karşısında doreli bir aynam var. Kenarları el oyması. Klasik olmayan modern bir ayna bu.(DECO CENTER)
Girişimi, yakından bakınca gözlerimi kamaştıran bir avizeyle aydınlatıyorum.(TEPE HOME)


Tepesindeki spotlardan gelen ışık misinaya dizilmiş kristal taşlara doğru vuruyor ve ortamı ışıl ışıl aydınlatıyor. Dolabımın kristal taşlı kulpları avizemin kristal taşları ile aynısı.
Kapıdan girer girmez soldaki duvarda minik bir anahtar kutum var.



Bu kutum ananemin hediyesi. Safranbolu'dan alınmış bir safranbolu evi.

Kapımın dışında evime girmeden önce kapımın tam önünde gül desenli bir paspasım var.(PAŞABAHÇE)

Herşey sakin, huzurlu, dingin ve şık.

0 yorum: