ELEMENTS

Aydinlatma arayisi icerisindeyseniz sizleri cok guzel bir magaza ile tanistirmak istiyorum.Elements'in sakin ve cekici durusu beni daha magazaya girmeden etkilemeyi basariyor. Birbirinden guzel tasarimlarini yakindan inceleme firsati buldum ve sizlerle paylasiyorum.






Evinizde Element'in aydinlatmalarini kullandiginiz zaman aksesuar kullanmaniza gerek kalmadan guzel bir goruntu yakalayacaksiniz.

Fotograflarimin ve yazilarimin devami icin lutfen Begonvil home Ocak sayisini okumayi unutmayin.
(Ipad ve Iphonelarinizdan once apple app dan V-read ( Vodafone dergi) daha sonra Begonvil home Ocak sayisini indirebilirsiniz.)

Elements: Valikonagi cad. 9/1 Istanbul

4 yorum:

Mutlu Eller dedi ki...

Çok hoş aydınlatmalar!
Adres vermemişsiniz (ya da ben atladım) nerede?

Secil dedi ki...

Semi: Adresi ekliyorum simdi.Tsk ederim :)

Secil dedi ki...

sky8: Cok tesekkur ederim. Blogumdaki tum fotograflar ve yazilar bana ait. Begendiginize sevindim.

Beyaz Bezelye - Bugy dedi ki...

Siteniz çok güzel. Özellikle mutfak ve banyo yeniliği ile ilgili fikirler edindim sayenizde. Ve masalarınızıda unutmamak lazım:) Sevgiler