BEGONVIL HOME

Sevgili Begonvil takipcileri,
Uzun zamandir yogun bir calisma temposu icerisindeydim. Online bir dergi hazirligi icerisindeydim ve nihayet bugunden itibaren yayinlanmaya basladi. Ismi: Begonvil home .
Derginin tum fotograflari, yazilari bana aittir. Artik beni Begonvil home dergisinden de takip edebileceksiniz. Sadece ipad kullanicilari icin olan dergimi Vodafone V-dergiden indirebilirsiniz.
Yorumlarinizi simdiden cok merak ediyorum, benimle paylasirsaniz cok sevinirim.
Sevgiler

Begonvil Home Magazine, Vodafone vRead'de... http://itunes.apple.com/tr/app/vread/id419898346?mt=8 Uygulama burada, yükledikten sonra Begonvil olarak search ederseniz, hemen indirebilirsiniz.

14 yorum:

DEFNE YAPRAĞI:)))))))) dedi ki...

sizin zevkinize güveniyorum mutlaka bakacağım sevgiler:)

Secil dedi ki...

Fikir projeleri, cok tesekkur ederim.

Zamandan Sızan dedi ki...

Tebrikler Seçil, Ipadime yükleyim fikrimi tekrar yazarım.Ama kuşkum yok iyi bir iş çıkarmışsındır.

Secil dedi ki...

Kiymet, cok tesekkur ederim. Bu arada iphone dan da yuklenebiliyormus.

sherry dedi ki...

az once inceledim iphoneda.
çok begendim.basarilarinizin devamını dilerim.

Secil dedi ki...

sherry, cok tesekkur ederim :)

sahika dedi ki...

hemen indirdim derginize baktım, ellerinize sağlık. Blogunuzu çok seviyordum zaten, dergi fikri süper olmuş :)

Secil dedi ki...

Merhaba Sahika, cok tesekkur ederim.

Yaşam Stil / Sihem Tachouli dedi ki...

Sevgili Seçil yıllar oldu sanırım 2 mi 3 mü artık ben bile hatırlamıyorum, her girdiğimde hem ilham aldığım hem de keyifle incelediğim blogunu böyle bir proje ile taçlandırman beni çok mutlu etti, umarım her şey istediğin gibi olur ve girişiminin devamı gelir, sevgiler...

Secil dedi ki...

Merhaba Sihem, Guzel dusuncelerin icin cok tesekkur ederim.
sevgiler

Unknown dedi ki...

ıphone app. store da ben neden bulamadım ? :(
bir an önce bakmak istiyorum.eminim çok güzel paylaşımlarınız oluyordur.

Secil dedi ki...

Tuana hediyelik;
iphone da apple app dan V-read i yukleyeceksiniz. Daha sonra begonvil home u arama yapacaksiniz.
sevgiler

Unknown dedi ki...

biraz geç kalmanın üzüntüsüyle de olsa yükledim.. yeniyıl sofranıza , goblen paylaşımlarınıza , brugge deki porselen demlik ve bitki çayı kupalarına her birine ayrı ayrı severek baktım. :)

dergi çok güzel emeğinize sağlık.
ayrıca - mutlaka biliyorsunuzdur -brugge'de gördüğünüz ingiliz markalı fırın demlikler artık tr'de de var. bilmeyen veya temin etmek isteyen olursa bizimle iletişime geçebilir.

Secil dedi ki...

tuana hediyelik,
Cok tesekkur ederim, begendiginize sevindim. Her sayida bir magaza tanitimi yapiyorum. Umarim ilerde sizinle de calisma firsati yakalarim. Urunlerinizin tanitimini online bir dergiden yapmis olursunuz.