MINIK KIS BAHCESI

Kucuk bir balkon degerlendirildiginde dort mevsim rahatlikla kullanilabilecek duruma gelebilir.
Kisin isiticiyla kis bahcesi, yazin ise camlarini actiginizda harika bir bahceyi size hatirlatabilir.
Bu minik balkonda da aynen boyle dusunulmus ve degerlendirilmis.

Oncelikle kucuk bir mekan oldugu icin zeminde acik renk seramikler dusunulmus.
Daha sonra beyaz bahce mobilyalariyla alan daha genis gosterilmis.Beyaz tik sandalyeler pembe minderlerle tamamlanarak minik mekani sevimlilestirmis.


Zevkli secilen aksesuarlarla da kis bahcesi yasanir hale getirilmis.

Balkonun kosesinde kullanilan orkideler benim icimi acti diyebilirim:)

Ayrica masanin uzerindeki kenarlari cicekli minik servis ve onu tamamlayan pembe kelebek benim favorim.


Hersey birbiriyle uyumlu. Icacici, hos, sevimli ve ferah bir ortam meydana gelmis.

Balkonun girisindeki bu paspasi da eve goturesim geldi, tam benlik:)

6 yorum:

Adsız dedi ki...

harika bi balkon..

Secil dedi ki...

siyah sut: Aynen katiliyorum. Simsicak:)

Unknown dedi ki...

havalar henüz ısınamasa da içimi ısıttı bu balkon...

ayse dedi ki...

çok güzell ve de keyfli bir masa düzenlemişsiniz...

Secil dedi ki...

ayse, cok tesekkur ederim.

Hestia dedi ki...

O balkona gitmek istiyoruummm:) Çok keyifli ve samimi bir balkon olmuş. Paylaşımın için teşekkürler.Blogunu zevkle takip ediyorum ama ancak yorum yazma fırsatı buldum, ben de henüz çok yeni bir blog açtım dekorasyon üzerine takip edersen sevinirim.
http://hestiascottage.blogspot.com/