BAHARIN KIPIRTILARI

Havalarin isinmasiyla beraber misafirler icin icacici, sicak, samimi bir duzenleme yapmak istedim. Baharin tum renklerini masama tasimaya karar verdim. Oncelikle canli ciceklerden basladim. Pembe, sari, beyaz ciceklerimi minik cam saksilara koydum. Altlik olarak ise gumus yuvarlak tabaklar kullandim.Baharin tum ciceklerini masa ortusunun kenarlarinda gorebilirsiniz.Ayni desende peceteler kullandim.



Servis icin gumus objelere yer verdim.


Annemden kalan minik kabarti cicekli sekerligi masamin bir kosesine yerlestirdim.


Beyaz kendinden kabartili yemek takimini Villeroy&Boch'un catal-bicak takimiyla tamamladim.




Kombinli pecetelikler masamin vazgecilmez aksesuarlari.




Servis icin kullanilan bir baska kapakli tabak.



Masa ortusunun detaylari.

Canli cicekler adeta baharin mujdecisiydi.

Midye servisler.
Dekoratif bir objeyi masamda kullanmayi cok seviyorum.


Pasta sosu icin kullandigim minik kapakli obje masama cok yakisti.


Salata sunumu icin ayni tarzda iki kaseyi kullandim. Bir tanesi ayakli, digeri ise duz olani.Bunu tamamlamak icin gumus supla tabagi kullandim.



Misafirlerinize verdiginiz onemi masanizda da gostermek istiyorsaniz mutlaka ozenle ve sevgiyle hazirlamaniz gerekiyor.Benim icin hem hazirladigim menumun misafirlerimin begenmesini isterim hem de masa duzeniminde menum kadar istah acici olmasini arzu ederim.

12 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel bir sofra..insanın içini açan..

Unknown dedi ki...

masa düzenlemelerinizi beğeniyle takip ediyoruz.
ortancalı beyaz peçeteliklere bayıldık... :)

Secil dedi ki...

siyah sut: Cok tesekkur ederim.
tuana: takip ettiginiz icin cok mutlu oldum.Cok tesekkur ederim.

elmalı kurabiye dedi ki...

her şey çok güzel,masa örtüsü ve annenizden kalan şekerlik ayrı bir güzel.

Secil dedi ki...

elmali kurabiye: cok tesekuur ederim.

! ÖRGÜELİ ! dedi ki...

Bayıldım çok şeker olmuş, kapaklı fincan şeklindeki kaplar nereden?acaba.

Secil dedi ki...

Orgueli: Begendiginize cok sevindim. Kapakli asurelikler Yildiz Porselenden.( Yildiz sarayi)

! ÖRGÜELİ ! dedi ki...

Teşekkürler,iki gündür blogunu alt üst ettim:)

sehriban dedi ki...

cok ozenli ve zarif...
Masa ortunuzu nereden aldıgınızı ogrenebilir miyim?

Secil dedi ki...

sehriban,
masa ortusu ZaraHome'dan.

hati dedi ki...

yemek takımınız cok sade ve cok sık nereden aldıgınızı ogrenebılır mıyım

Secil dedi ki...

hati: Tabak takimi Beymen home'dan.