SIA

Sia markasiyla ilk tanismam Mudo Concept'te oldu. Viyana'da Sia'yi gorunce hemen sizler icin goruntuledim. Ancak magaza kapali oldugundan sadece vitrininden urunlerini inceleyebildim.

Yeniyil yaklasirken magazalarda yilbasi urunleri boy gostermeye basladi. Civil civil, kipir kipir objeler magazanin her kosesini kaplamisti.

Yilbasi cicekleri ve minik heykellerle vitrin suslenmisti.



Bu biblolari cok sevdim:)


Heryerde samdanlar , cicekler ve minik objeler vardi.

Aksamin sogugunda tum bu renkli sevimli objeler icimi isitti diyebilirim:) Ertesi gun tekrar Sia Magazasi'na gidip iceri girdim ve herbirini yakindan inceledim. Gercekten yilbasi konseptini cok guzel yansitmislar.

2 yorum:

Zeynep'in Evi dedi ki...

sia'nın ürünlerini bende çok beğeniyorum ve iyiki mudoda var..

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Ben de orada olmalıyım.Çok güzeller neşeli ve çocuksu,mutluluğun tanımı gibi...