BAYRAM KAHVALTISI

Bayram sabahi sevdiklerimle,ailemle yaptigim kahvaltiyi cok severim. Hepberaber yapilan keyifli, neseli sohbeti, ikrami guzel ve ozenle hazirlanmis bir sofrada tamamlamaktan yanayim.
Bunun icin sizleri severek ve buyuk bir titizlikle hazirladigim kahvalti masasiyla basbasa birakmak istiyorum.

Havalarin yaz aylarini hatirlattigi bu gunlerde masama da o sicakligi yansitmak istedim. Beyaz zeminde pembe cicekli runner ortuyle sade bir duzenlemeyle basladim. Daha sonra bunu daha da anlamlandirmak icin cesitli objelerle birlestirdim.

Masama olmazsa olmaz mumlarimi ve minik ortanca ciceklerimi hemen yerlestirdim.

Pembeli cicekleri yesil yapraklar tamamlamis.

Bayramin keyfini herzaman Turk kahvesi ile cikartirim.

Detaylarda gumus kullanmaya ozen gosterdim.Gumus sekerlik , gumus cay bardak altligi ve cay kasigi.


Servis icin el boyamasi tepsimi kullanmayi dusunuyorum.


Beyaz uzun servislerimi ortanca ciceklerle susledim.

Bayramin tatlisi tabiiki cikolatalar. Kristal kapakli sekerligimi cikolatalarla doldurdum.



Canli desenli peceteler kullandim.

Masaya getirilen sicak ve soguk ikramlarim icin bu altligi kullaniyorum.


Oncelikle hasir suplalarimi masama yerlestirdim.Daha sonra kenari pembeli tabaklarimi minik cicekli porselen tabaklarimla kombinledim.



Incir receli icin incir desenli minik kapakli recelligimi,

Bal icin ari figurlu balligimi,

Cilek receli icin ise cilek desenli recelligimi kullaniyorum.

Hepsini birarada ikram ederek masanin ahengini tamamliyorum.

Ekmek sepetimi de masama yerlestirdim.


Porselen cicekli tabagimi peynir servisi icin kullaniyorum.

Pembeli mumluk ve ciceklerim.

Zeytinlik olarak ise kolay servis yapilabilen bu cam ,minik kaseyi kullaniyorum.

Kahvalti benim icin gune enerjik baslamam acisindan en onem verdigim ogundur. Ayrica cay tiryasi oldugum icin de kahvaltiyi baska severim:)
Hem goze hitapeden hem de doyurucu menusuyle herkesi etkileyen kahvalti masasi benim icin cok onemlidir.
Herkese sevdikleriyle beraber mutlu, saglikli ve guzel sofralarda yapilan keyifli sohbetli bir bayram dilerim:)

10 yorum:

Fidan Başaran dedi ki...

ya lütfen ben de geliyim:)))))
bayıldım herşeye
ne kadar zevklisin
ben de kahvaltıyı kalabalıkla yapmayı severim
inşallah Bursa'dan kuzenler gelicek
ben de onlarla keyif yapıcam
iyi bayramlar

Secil dedi ki...

fidos,
Cok tesekkur ederim.Size de mutlu bayramlar:)

zeynep bayram dedi ki...

porselenler harika, çok şık bir masa herzamanki gibi....sizede iyi bayramlar.

Zeynep'in Evi dedi ki...

yine dolu dolu bir yazı olmuş..öyle çok seviyorumki blogunuzu..
sevgiler
iyi bayramlar..

atolyenott dedi ki...

çok zevkli bir masa, size şimdiden afiyet olsun ve iyi bayramlar:))

Online Decoration dedi ki...

Bayramınızı kutlar, güzel bir bayram tatili dileriz.

Bizimkisi Masal gibi biraz... dedi ki...

Merhaba reçelliklerinizi çok beğendim bende kapaklı tam bunlardan istiyorum acaba nerden aldınız ?
teşekkürler
çok güzel bir blog :))

Secil dedi ki...

Bizimkisi Masal gibi biraz..
Kapakli recelliklerimi yillar once Pabetland magazasindan almistim.

sherry dedi ki...

ben bu siteyi gezmeye doyamıyorum. Bu kahvaltı masası da cok nezih ve ic acici. Fakat servisle ilgili bir sorum olacak. Konuklar once kucuk tabakta mı yemeye baslıyorlar yoksa buyuk tabakta mı? Yoksa sadece buyuk tabak mı bulunuyor yerlerine yerlestiklerinde?

Secil dedi ki...

sherry,
Kahvalti masasinda minik tabaklari yumurta servisi icin kullaniyorum.(menemen, peynirli yumurta...vs.) buyuk tabaklari da kahvaltilik servisi icin kullaniyorum.