MINIK SERVIS MASASI

Minik bir servis masasi hazirlamak istediginizde oncelikle masa ortunuzu belirleyin. Beyaz zeminde renkli cicekleri olan masa ortumu servis icin hazirladim. Daha sonra detaylari dusundum. Minik parlak, tasli kelebeklerimle masami susledim.

Porselen cicek desenli tabaklarimi hazirladim. Degisik renk ve desenlerden olusan pecetelerimle tabaklarimi tamamladim.

Cam tabaklarimi servise yardimci olmalari amaciyla masama yerlestirdim. Saplari sevimli minik catallarimi da ikramlarim icin kullandim.


Ayakli cam standlarimi, cicekli pecetelerimle susledim.

Sade ama sevimli minik servis masami evde verdigim bir davet icin mutfagimda kullandim. Yazin tum sicakligini servis masama tasidim oldum.

8 yorum:

mycitycottage dedi ki...

merhaba sitenizi tesadufen fark ettim ama sonrasinda cogu eski kaydinizi okudum. Cok benzer zevklerimiz var keske tanisip sohbet edebilseydik. lgiyle takibinizdeyim. Cok sevgilerimle Aygun Guler

Lavanta Bahçesi dedi ki...

çok hoş... sofraya renk katan cicili bicili renkli şeyleri ikimizde seviyoruz, ama senin sofraların pek bir güzel oluyor sevgili Seçil :)

Secil dedi ki...

Lavanta bahcesi,
Begendiginize sevindim.Tesekkur ederim:)

Secil dedi ki...

Merhaba Aygun Hanim,
Beni takip etmeye devam edin:)Umarim birgun tanisiriz.
sevgiler

Zeynep'in Evi dedi ki...

yine mükemmel bi sofra düzeni=) hayran oldum hele ki o masaörtüsüne=)

Secil dedi ki...

Zeynep,
Cok tesekkur ederim:)

Mesra dedi ki...

merhaba:)
ben de sessiz takipçilerinizdenim.aklıma geldikçe bir uğrarım blogunuza.
bu seferde öyle oldu:)
çatallarınıza ve servis spatula ve kaşıklarınıza bayıldım..nerden aldığınızı sorabilir miyim acaba??
teşekkürler

Secil dedi ki...

Miryong,
Brugge seyahatimde almistim.Ben de cok severek kullaniyorum:)