BAHCE AKSESUARLARI

Evinizin bahcesi , balkonu veya terasi icin dekoratif saksilar ve sevimli aksesuarlar arayisi icerisindesindeyseniz size onerecegim bir adres:BIROL SERAMIK VE COMLEK GALERISI. Avrupa yakasi sahilindesiniz.Tarabya'ya dogru gitmektesiniz.Eski Tarabya otelini geciyosunuz Kirecburnu'na dogru ilerliyosunuz.Sagda Alibaba balikcisini goreceksiniz ve tam karsisinda sevimli, dekoratif bahce aksesuarlari satan bir magazayi kolaylikla gorebilirsiniz.Gitmeden once ihtiyacinizi belirleyin. Cok cesitle karsilasacaginizdan secmekte zorlanabilirsiniz. Benim de terasim icin dekoratif, guzel , farkli saksilara ihtiyacim vardi. Kendime cok guzel saksilar aldim ve severek kullaniyorum. Satin alacaginiz urunlerin hepsi kendi imalatlari. Sezonluk urunler satmiyorlar. Dort mevsim kullanacaginiz ve dayanikli malzemelerden yapilmis urunleri satmayi tercih ediyorlar. O yuzden uzun yillardir bu isi severek yaptiklarini anladim. Dededen ogula gecen bir duzene sahipler. Urunleri gorunce bu isi severek yaptiklarini anlayacaksiniz.

Bu kabagi gorur gormez bayildim.

Ayakkabi seklindeki saksilar cok sevimli:)

Istediginiz her cesit saksi bulabileceginiz bir yer.

Mavi saksi bile var:)
Cok guzeller:)

Duvara asilabilen canli renklerdeki aksesuarlardan tabiiki ben de aldim:)


Her renk her cesit ve istediginiz buyuklukte el yapimi saksilar.


Bahcenize koyabileceginiz kaplumbagalar:)

Yazi hatirlatan turkuaz baliklar.

Eskiden bunlarla tarlayi surerlermis.Simdi ise bahceniz icin guzel bir masa olabilir.Uzerine cam kestirilip masa sekline donusturulebilir.


Aman nazar degmesin:)

Villanizin giris kismina iki tarafta duracak sekilde kupa seklindeki saksiyi koyabilirsiniz. Cok havali duracaktir:)

Bahce icin guzel bir heykel.

Bu kuslara bayildim.Gercek gibiler. Sicaktan bunalip susamislar:)

Balik seklindeki mumluk.

Mor rengini cok seviyorum. Bu lila saksi tam benlik:)



Bence hic vakit kaybetmeden bu magazayi ziyaret etmenizi oneririm. Eminim yakindan urunlerin kalitesini de gorerek daha da etkileneceksiniz.

2 yorum:

Zeynep'in Evi dedi ki...

ürünler fotoğraflarıyla beni cezbetti bile:)

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Kabağa ben de bayıldım ama Keşkül(köpeğim)rahatça koşup oynasın diye bu güzellikleri alamıyorum ben.Yine de paylaşımın için teşekkürler...