FERRO ART

Sizleri Nisantasi'nda cok guzel bir magaza ile tanistirmak istiyorum. Ev dekorasyonuna ait herseyi burada bulabilirsiniz. Iceriye girdigimde hem magazanin sicakligi hem de sahibinin guleryuzu ile karsilastim. Urunleri inceledim. Herbirinin ozenle secilip yerlestirildigini gordum. Tam benlik bir magaza diyebilirim. Ben de bunu degerlendirip sahibinden fotograf cekmek icin izin aldim. Kendisinin de izniyle Begonvil icin fotograflar cektim.


Benim meleklere olan ilgimi artik bilmeyen kalmadi diyebilirim. Iste tam karsimda sevimli melekler:)

Ayrica cok guzel hediyelik esyalar bulabilirsiniz. Bu minik lokumluklara bayildim.

Magazada birbirinden zevkle secilmis aydinlatmalari gormeniz mumkun . Istediginiz sapkayi secip kullanabiliyosunuz. Sapka degisimi yapabiliyorlar.


Diger hediyelikler.

Bu kokos abajurda farkli sapkalar uygulanmis.Hangi modeli begendiyseniz onunla abajurunuzu tamamlayabilirsiniz.


Bu sapka benim favorim:)Tam benlik:)

Porselen abajur farkli bir tarz yaratmis. Evinizin salonunda veya girisinde rahatlikla kullanabilirsiniz.

Yatak basi aydinlatmasi veya bir dresuarda kullanmanizi oneririm.

Yine salonda kullanabileceginiz sade ama ayni zamanda cok havali bir abajur.

Kristal tasli buyuk avizeleri de yakindan gormenizi isterim.Cunku cok etkileyiciler.

Pembe objelerin hepsini yakindan tek tek inceledim. Salonda bir bufenin uzerinde birlikte sergilendiginde hem canli bir goruntu hem de dekoratif bir goruntu yakalamis olursunuz.


Koridorda , girisinizde , banyonuzda bu aplikleri kullanmanizi tavsiye ederim.

Bu sovalye tarzi koltugu gorur gormez cok sevdim. Bence acik renk modern desenli bir kumasla salonumun bas kosesine koyabilirim.Sizlere de tavsiye ederim.

Kristal mumluklar ucu bir yerde cok guzeller.

Evinizde mavi bir kose yapmak istiyorsaniz, mutlaka bu abajuru ve yanindaki mavi objelerle beraber kullanmanizi tavsiye ederim. Ayni renkler bir arada kullanildigi zaman daha anlamli ve ic acici bir durum ortaya cikmis oluyor.

Kahve sunumu yaparken ben de aynen bu sunumu yapiyorum. Kahve fincanim, minik su bardagim ve minik lokumluk:) Misafirlerim cok begeniyor. Hemen bu ucluyle sunum yapin derim:)

Uzaktan bana bakip beni etkileyen ici cicekli kahve fincani:)


Iste bu tepsilerden nekadar cok alsam doyamiyorum.Her rengine bayiliyorum. Floransa tepsileri:)

Yemek odanizda kullanildiginda ihtisami ile ortami buyulecegine eminim.

Bu modeli de cok sevdim.

Etrafim okadar guzel objeler, esyalarla cevriliydi ki inanin saatlerce cekim yaptim ama doyamadim diyebilirim. Kendi ihtisamini gosterip kenarda duran ve ahsap ayaklarin uzerine konulmus gumus bir tepsiyle karsi karsiyaydim. Bu ikiliyi iki modern koltuk arasinda veya bos bir duvariniza dayali bir sekilde icki masasi olarak kullanabilirsiniz. Her sekle giren bir havasi var.Sizce de oyle degil mi?

Floransa tepsilerinin uclu sehpali hali:) Hem kullanisli hem de cok dekoratif.


Yine melekler:)


Iste bu kocaman aynayi salonda yemek odasina astiginizda karsiniza cikacak goruntunun guzelligini hayal edebiliyorum.Kesinlikle etkileyici:)


Kullah seklindeki peceteligi masa duzenlerken kullanabilirim.

Cesitli hediyelikler. Ortadaki grissinilik beni cok etkiledi. Tasarimini cok begendim.

Ikili cerezlikler.

Tugrali pecetelik.

Cok amacli kullanilabilir.Cerez, kuru meyvelik veya kahvaltilik olarak kullanabilirsiniz.


Bir objeyi cok amacli kullanmayi cok seviyorum.Bu sepetler de bu kategoriye giriyor. Ekmeklik, simitlik, bir davette catal-bicak, kuru meyvelik, cikolatalik veya sadece kendisini de salonda dekoratif amacli kullanabilirsiniz.

Yine ihtisamli bir obje. En bas kosede durmasinda hicbir sakinca goremiyorum.Benim var ve evimde zevkle kullaniyorum.Hatta baharin gelmesiyle icerisine minik kuru cicekler yerlestirdim.

Evinizin istediginiz her kosesinde rahatlikla kullanabileceginiz cok sevimli minik biblolar.


Detaylarini yakindan incelemeniz icin yakin cekim yaptim. Cok guzeller:)

Ferro Art magazasini kesinlikle yakindan gidip incelemenizi tavsiye ederim. Kibar , zarif ve ayni zamanda zevkli sahipleriyle de tanismanizi oneririm. Kendinizi rahat ve huzurlu hissedeceginiz klas bir ortam.
( Sakayik sok. Denizkurt apt. No:35 Daire:2 Tesvikiye , Tel:(212) 225 17 13)

11 yorum:

Zeynep'in Evi dedi ki...

çok ama çok beğendim, abajurlar avizeler nefis meleklere hayran oldum gidip görmek istiyorum:)
nişantaşına gittiğimde rahatlıkla bulabileceğim bi adres mi acaba?

Secil dedi ki...

Merhaba Zeynep,
Bencede hemen gidip gormeni kesinlikle tavsiye ediyorum:) Yeri cok kolay.Istersen telefon acip tam bir tarifini alabilirsin.Ya da ben birazcik yardim ediyim. Nisantasi polis karakolunun tam karsisindan ara sokaga girilir.Isik lisesinin oldugu sokaktir.Sonra asagiya dogru hic sapmadan duz yurumeye basla. Daha sonra yolu bitirdiginde kosede bir mobilyaci vardir.Oradan saga don.Afroditi goreceksin.100 mt yuru ve tam
saginda Ferro Art magazasini gorebilirsin.
sevgiler

Burcu Çalışkan dedi ki...

ne kadar şık şeyler varmış sürekli önünden geçtiğim ama bir girmediğim bu mağada

Duygu dedi ki...

melekler ve süslü abajur şapkası favorim oldu..Hep çok şık ve zarif parçalar gerçi...

zeynep bayram dedi ki...

çokkkk zevkli bir mağaza,büyülendim.o ayna benim olmalı,nolur.

Secil dedi ki...

Merhaba Burcu,
Kesinlikle iceriye girmelisin:)

Secil dedi ki...

Duygu,
Suslu abajur sapkasini bende cok begendim.Melekler zaten benim favorim:)

Secil dedi ki...

Zeyno,
Aynayi yemek odasinda dusunuyorumda cok guzel durur oyle degil mi?:)

Lavanta Bahçesi dedi ki...

Harika ürünler! Paylaşım için teşekkürler.

Secil dedi ki...

Lavanta Bahcesi,
Begendiginize sevindim:)

STYLE M dedi ki...

cok zevkli bir blog öyleyse izleyelim degil mi ;D