GUMUS BEBEK KASIKLARI

Sizleri yeni bir siteyle tanistirmak istiyorum. Ismi: Bebek Kasigi.
Yeni dogmus bebege genellikle altin hediye ederiz. Ama bana sorarsaniz daha kalici daha anlamli birsey hediye etmeyi tercih ederim.Bu anlamda tam da kendime gore cok guzel bir hediye buldum.Gumus bebek kasiklarini gorunce tasarimlarini cok begendim.Ayni zamanda da kalici olmasi acisindan beni cok etkiledi.

Artik altin gelenegi, gumus bebek kasigi ile yer degistiriyor. Boylece bebege guzel bir ani hediye etmis oluyorsunuz. Bebekler dislerini gumus kasikla kasidiklarinda dis izleri kasiga geciyor. Boylece nesilden nesile guzel bir ani devam etmis oluyor.

Iki cesit kasik var. Birincisi, duz bebek kasigi.Ikincisi ise yan bebek kasigi.
Ikisini de sizler icin goruntuledim.Ikisi de 900 ayar gumus. Duz olanda ayi motifi var. Yan olanda ise fil motifi.


Sitedeki fiyati: 200, 00 L. Begonvil araciligi ile almak istediginizi belirtirseniz Begonvil farkiyla 180,00L. 'dan satin alabilirsiniz.

0 yorum: