LINENS

Cevahir Linens magazasini gezerken bos durmadim ve sizler icin begendigim urunleri goruntuledim. Banyonuz bejli tonlardaysa yukaridaki banyo takimini tavsiye ederim.

Sedefli banyo takimi da cok guzel gorunuyor.

Tafta perde ve onu tamamlayan cesitli perde aksesuarlarini burada bulabilirsiniz.


Salonunuz icin gumus aksesuar ariyorsaniz bu modelleri gidip gormenizi tavsiye ederim.

Magazanin tam girisindeki bu nevresim takimini gorur gormez cok begendim. Gunesin tum tonlarini, canliligini nevresimde gorebilirsiniz:)

4 yorum:

Absinthe dedi ki...

Linens magazasi muhtesem! Sedefli takima ise bayildim! Boyle ustun koru gidip de goremedigimiz aksesuarlari burda yayinlaman cok hosuma gidiyor.. umarim devami gelir Secil'cim =)

Secil dedi ki...

Merhaba Absinthe,
Begendigim aksesuarlari goruntulemek benimde cok hosuma gidiyor. Elimden geldigince goruntulemeye devam edecem.
Begendigine sevindim.Cok tesekkur ederim.

birten dedi ki...

sayfanizi yeni kesfettim,ve en ince ayrintisina kadar baktim,okudum..muhtesem tek kelimeyle..güzel olan,uyumlu herseye bayiliyorum..sizin gözlerinize,bakis aciniza, bunlari yan yana getiren ellerinize hayran kaldim...bilmiorum bu sözler anlatabildimi düsündüklerimi..hep böyle safyalar aradim durdum,ama ya bir dergi yada reklam falan cikiyordu..ama bire bir birinin görüntüledigi,yan yana getirdigi,uydurdugu ve fikirler verdigi bir sayfayi bulunca cok sevindim...burda koltugun ordaki haliyi cok begendim,evimi degistirdim ve 1 aydir uyumlu hali bulma konusunda cok zorlaniyorum...fazla gösterisi olmasindan yana da degilimki,yastiklarimi devamli degistirip evi yenilemis oluyorum...bu halidami lisens magazasindan..evimin önceki koltuguda böyle kumastandi ve ayni renkti sadece daha kare geliyordu,simdi bej deri koltuk alinca cok soguk duruyor gibi geliyor ve masamda cam kenarlari beyaz cilali tahta masa,sandalyelerim koyu kahve ve hepsi bir odanin icinde oluncada kombinlenememis gibi oldu...önceden hersey ayniydi ve acik renkti, mobilyam acik tahtaydi...degisiklikleri seviyorum ama mobilyada degil,dekorasyon yaparak seviyorum,bunu yeni mobilya alinca anladim:)))hali konusunda böyle renkler yada bu hali yakisirmi en azindan renk bakimindan...cok zorlaniyorum bu hali konusunda nedense..özür dilerim kendimi kaptirip epey bir yazmisim....

Secil dedi ki...

Merhaba Birten,
Oncelikle cok tesekkur ederim.Emegimi, ugrasimi farkettiginiz icin inanin cok mutlu oldum.Linens'deki haliyi sormusunuz.Teshir amacli kullanildigini tahmin ediyorum.Cevahir Linens magazasina sorabilirsiniz. AMa bu tarzda hali arayisi icerisindeyseniz Ikea, step, mudo concept'e bakmanizi tavsiye ederm.Daha uygun fiyatlarda istiyorsaniz da Dinarsu, gumussuyu ...vs. markalarina da bakmanizi oneririrm.
Sevgiler