YENI TARZ BIR BANYO

Banyonuzu yenilemeye karar verdiniz. Ama nasil birsey istediginizi bilemiyorsunuz.
Oncelikle renk seciminden baslamanizi tavsiye ederim. Canli renkler mi yoksa daha pastel tonlarini mi gormeyi hayal ediyorsunuz.
Benim banyomda hayal ettigim renk ,pembe ve gri tonlarinin karisimiydi. Bu sezon cok gundemde olan cam mozaiklerin binbir cesidini ONALANLAR'da bulmaniz mumkun. Size gosterilen renk katalogundan istediginiz tonu belirliyosunuz ve bu tonlardan kombinleme yapiyosunuz. Pembenin agirlikta olan tonlarini sectim. 5*5 minik cam mozaikleri banyomun duvarinda uygulattim. Daha sonra 30*60 ebadindaki seramiklerle kombinledim.(VITRA)

Zeminde sadece gri seramiklerin uygulanmasini istedim. Pembeli mozaiklerin lavabonun yaslandigi duvara, klozetin durdugu duvara ve dusun ic kismina uygulanmasini istedim. Lavabo olarak dikdorgen bir model tercih ettim.(VITRA) Armaturunun kose hatli olmasina dikkat ettim.(HANS GROHE) Cunku banyomda kullandigim tum modellerin birbirleriyle uyumlu olmasini istedim.Kulplari ise parlak metal ve kose hatli olarak sectim. Lavabonun yerlestirildigi mobilya venge malzemesinden olusmaktadir. Boylece renk,tarz ve durusundan dolayi agir bir goruntu sergilemektedir.

Banyoya girildiginde dus teknesinin tam karsida olmasi sebebiyle pembe tonunun canliligini burada yakalamak istedim.Dus teknesinin iki duvarini da pembeli mozaiklerle kaplattim.


Dus icinde kullanilan armaturler VITRA'dan alindi.



Hersey tamamlandiktan sonra birkac aksesuarla banyomu tamamladim. Minik kanatli objelerle buyuk bir mumluk kullanarak suslemeyi tamamladim.(MUDO CONCEPT)

12 yorum:

a. gizem dedi ki...

çoook şık veee çok güzel bir banyo olmuş güle güle kullanın....

ışıl ışıl dedi ki...

Şu son bir kaç girdinizde egemen renk olan pembenin o koyu tonunu hiç sevmememe karşın nesneleri çok sevimli buldum. Banyonuz da harika. Mozaikleri turkuaz-camgöbeği tonlarında hayal ettim. Ne hoş.

Secil dedi ki...

Sevgili Gizem
Cok tesekkur ederim.

Zamandan Sızan dedi ki...

zevk sahibi kadın..seçimler harika..

Secil dedi ki...

Kiymet merhaba
Yine guzel yorum yapmisin canim.Cok tesekkur ederim.

Hayatın Ressamı dedi ki...

çok şık bir banyo mekan çüçük sanırım ancak bu kadar geniş va ferah bir hava verilebilirdi.
ayna kullanmıyormusunuz banyoda?dişler ve makyaj nasıl temizleniyor.

Secil dedi ki...

Sevgili Isil isil
Cok tesekkur ederim.Mozaiklerin sizin istediginiz tonlari da var.Turkuaz ve cam gobegi benim cok tercih ettigim renkler degildir ama ben bile o tonlari cok begendim.

Secil dedi ki...

Sihirli Eller merhaba
Aynamin yoklugunu tabiiki hemen farketmisiniz:)Bende uzun zamandir zevkime uygun bir ayna bulamadim.Aramalarim devam ediyor:)Ayrica dis ve makyaj temizligi icin baska banyom oldugu icin zorluk cekmiyorum.

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

cam mozaik favorilerimdendir. çok şık ve zevkli seçimler olmuş...

Secil dedi ki...

Esra merhaba
Cam mozaikler benimde favorim.
Cok tesekkur ederim.

Unknown dedi ki...

Banyo gerçekten güzel olmuş. Ellerine sağlık :) ama ben lavabo konusunda biraz çekimserim. Çok düz kalmış sanki. Ben de banyomu bir elden geçirmek istiyorum. Biraz araştırma yaptım bu konuda.

burada çok güzel
lavabo çeşitleri çarptı gözüme. Ne dersiniz?

Secil dedi ki...

Utku,
Lavabolari inceledim.Hepsi birbirinden guzel. Bana banyonun fotografini gonderirsen sana yardimci olabilirim.