ELLE ET LUI MAISON

Cok uzaklarda oldugum icin yazilarima bir sure ara verdim. Ancak gittigim yerde cok guzel bir dekorasyon magaza ile karsilastim. Rio de Janeiro'da rastladigim bu magazada begendiklerimi sizler icin goruntuledim.

Hasir sehpayi cok sevdim.Ozellikle yazlik evler icin dusunulebilir.

Bu sirin abajuru cok sevimli buldum.Cicekli sapkasiyla cok sevimli olmus.

Tahta suplalari cok dekoratif buldum.Yazlik masa duzenlemelerinde kullanilabilir.

Kristal ayakli minik ciceklikler cok guzel.

Bahceli eviniz varsa bu bisiklet eminim cok yakisacaktir.

Kadehler cok kullanisli. Yanindaki objeler ise mutfakta aksesuar olarak kullanilabilir.

Bu mavi objeler mutfakta veya oturma odanizda dekoratif amacli kullanilabilir.

Tepsideki fincan mumluklari cok sevimli buldum.


Bu sezon cok trend olan bir konsol bu. Fiyat olarak ise yine sezonun trendi:)

Yazliklara cok yakisir.

Uclu sehpalar cok dekoratif.


Dekoratif objeler.


Orta sehpa cok kullanisli. Ister kislik isterseniz yazlik evinizde kullanilabilirsiniz.

Bu sezonun hazeran sandalyeleri tam benlik.

Hasirlarda favorim.

Hasir koltuk ve yanindaki ferforje sehpa bulundugu ortama guzel bir goruntu vermis.

2 yorum:

Hayatın Ressamı dedi ki...

ben böyle eskitilmiş mobilyaları bir türlü sevemedim tepehome'dada var ve dehşet fiyatlara.
acaba bu kadar eskisini alan varmıdır?

Secil dedi ki...

sihirli eller
Bu tarz mobilyalar artik cok gundemde.Tabiiki zevkler tartisilmaz.Ozellikle yazlik mekanlara cok yakistigini dusunuyorum.