PASABAHCE SOFRASI


Yogun gecen gunun sonunda hepimiz ,sevdiklerimizle beraber guzel bir aksam yemegini guzel hazirlanmis bir sofrada yemegi cok severiz.


Oncelikle beyaz ortumu masama serdim.Daha sonra tabaklarimdaki sardunya cicegi deseninden olan ikinci bir ortuyu de beyaz ortumun uzerine yerlestirdim.(PASABAHCE)

Hasir suplalari masama yerlestirdim.(PASABAHCE) Daha sonra sardunya cicegi desenli tabaklarimi ve kaselerimi suplanin uzerine yerlestirdim.(PASABAHCE) Tabaklarimin rengine uyumlu oldugu icin sapi bordo olan catal-bicak takimimi kullanmayi tercih ettim.(PABETLAND) Ardindan bordo bardaklarimi  masama yerlestirdim.(PASABAHCE)

Tabiiki masami hazirladiktan sonra en sevdigim bolum susleme isine sira geldi.Kirmizi renkli SWAROVSKI mumluklarimi hemen masamin tam ortasina yerlestirdim. Kirmizi parlak kelebek peceteliklerimi de koymayi ihmal ettim.

Salata kasesi olarak yine yemek takimimi tamamlayan bir kase kullanmayi tercih ettim.(PASABAHCE)

Aksam yemegimizi bitirdikten sonra gunun yorgunlugunu gidermek ve sicak sohbetlerimizi devam ettirmek icin kirk yil hatiri olan nefis bir turk kahvesini dekoratif bir kahve fincani ile servis yapmayi da ihmal etmedim.(VAKKO) 

0 yorum: