AYDINLATMALAR

Dekorasyonda en onemli nokta aydinlatma konusudur. Evinizi istediginiz kadar guzel dekore edin, eger aydinlatmaniz yetersizse hicbir ise yaramaz. Daha dogrusu dogru noktalardan ortaminizi isiklandirmamissaniz iste ozaman  gercekten dekoratif bir goruntuyu yakalamaniz zor olacaktir.Eger isigi gercekten dogru yerlerden yansitirsaniz iste ozaman ortaminizin guzelligine guzellik katacaksinizdir.
Ben de oyle yaptim ve  ELEMENTS'in  cok basarili iki urununu salonumda sergiledim. Salonumda yeralan uclu koltugumun sagina ve soluna koydugum minik sehpalarimin uzerine bu iki abajuru koyarak isiklandirmayi tam koselerden gerceklestirmis oldum. Tasarimiyla hem cok kibar hem de cok klas goruntuleriyle salonuma daha da anlam katmis oldular. Iki aydinlatmanin kombin olmalari ile de esprili bir goruntu sergilemis oldum. Ince ve uzun olmalariyla da ortamima doluluk hissi vermeden sade bir anlam katmis oldum.



Modokoda dolasirken bu tasli piril piril aydinlatma ile karsilastim ve hemen misafir odama uygun olacagini dusundum.

Yine modokoda dolasirken bu aydinlatmayi da mutfagim icin sectim.

Merdiven boslugu icin LUMIERE'den bu tasli aydinlatmayi tercih ettim.

Kapalicarsidan aldigim bu renkli lambayi da evimde severek kullaniyorum.


7 yorum:

Zamandan Sızan dedi ki...

Oldukca keyifli planlanarak döşenmiş zevk sahibi bir ev sahibisiniz çok belli..mutlulukla yaşayın..
Bende keyif aldığım için bir dekorasyon blogu oluşturdum..
bakmak isterseniz..
gardrop.blogspot.com

Kıymet..

Secil dedi ki...

Sevgili Kiymet,
Guzel yorumun icin cok tesekkur ederim.Ben de sizin blogunuzu inceledim artik yakin takipcinizim.
Sevgiler
Secil

a. gizem dedi ki...

ben de aydınlatmalarınızı çok beğendim,
yeni yeni keşfediyorum sitenizi
masa süslemeleriniz de çok şıklar
yenilerini de bekliyoruz :)
sevgiler

Secil dedi ki...

Sevgili Gizem
Cok tesekkur ederim.

. dedi ki...

Merhaba son aydınlatmayı evin hangi bölümünde kullandınız.

Secil dedi ki...

Merhaba Derinden,
Son aydinlatmayi evimin girisinde kullandim.

perde dedi ki...

Çok güzel aydınlatma fikirleri.