TİK TAK TİK TAK....

Evimin neresinde olursam olayım zamanı bilmeden durmam imkansız. Yemek hazırlarken, tv izlerken, yazılarımı yazarken, kitap okurken, dergilerimi karıştırırken, spor yaparken...vs hemen hemen heryerde geçen her dakikayı yakından takip etmek isterim. Bunu yaparken de bulunduğum ortama uygun saatlerle zamanı takip ederim.








Mutfakta saatime baktıkça annemi hatırlarım. Annemden bana hatıra kalan Royal Albert'in gül desenli porselen saati zamanı parlayarak göstermekten büyük keyif alıyor.(BONE CHINA)



Salonumda ise duvarda asılı, üst tarafında minik fiyongu ile şirinliği temsil eden ve alt tarafı ile bu şirinliği fazlasıyla destekleyen minik ama gösterişli bir saatle zamanı gözlüyorum.
(MUDO CONCEPT)


Çalışma odasında ise minimal edasıyla duvarda yer kaplayan ve büyüklüğü ile her dakikayı yakından takip etmeme yarayan yuvarlak ,içi siyah, kenarı metal kaplı bir saat yeralmaktadır.
(MUDO CONCEPT)
Dergilerimi karıştırıken ve kitap okurken ise masa üstümde yeralan minik ama sevimli bir ağaçtan oluşan saatim gözükmektedir.


Ayrıca hepsine ek olarak fazladan mutfağımda yeralan bonus kafalı dekoratif, sevimli, cicili bicili bir saatim daha yeralmaktadır.(PABETLAND)
Görüldüğü gibi hem dekoratif, hem de çok kullanışlı modellerle evinizin her ortamını canlandırabilirsiniz.

2 yorum:

Mine Demir dedi ki...

Merhaba . Royal Albert saati aramalarıma rağmen bulamadım . bulmamda yardımcı olabilir misiniz ?

Secil dedi ki...

Merhaba Cihat Bey,
Yurt dışından almıştım. Sanırım Londra idi.