Morun Cazibesi

Saatim 17.00'ı gösteriyor. Dışarıda aniden bastıran sağanak bir yağış var. Beş çayı masamı hazırlamaya başladım. Konsepti mor olarak belirledim.


Önce mor örtümü serdim. Daha sonra beyaz gül desenli dantel örtümle kombinledim. Tabaklarımı yerleştirdim. Masa çiçeği olarak mor sümbülleri tercih ettim (MUDO CONCEPT).

Dilerseniz mor menekşelerde kullanabilirsiniz.



Peçetelerimin de aynı desen ve renkten olmasına özen gösterdim. Morun cazibesini fincanlarıma da taşıdım. Mor menekşeli fincanlarımı kullandım(PABETLAND).



Börek servisi için hem dekoratif hem de şık görünümü ile masama hareket veren iki katlı şeffaf standı tercih ettim(BONE CHINA). Gümüş tutacaklarım ile servisi yaptım (TEPE HOME).


İsterseniz sapı süslü minik şirin çatallarla da servis yapabilirsiniz.

Sonunda mor renginden dolayı cazibeli ve dantel örtüsünden dolayı ise ağır bir masa düzenlemesi ortaya çıkmış oldu. Aksesuarlarla bu ağırlığı hafifletip daha sevimli bir hale getirmiş oldum.

0 yorum: