MUTFAK AKSESUARLARI

 Mutfak icin aksesuar secimi yaparken oncelikle mutfak dolaplariniza eslik edecek ahengi bozmayacak tonlarda objeler secmenizi oneririm.

 Beyaz zeminde renkli cicek desenli veya meyveli olanlar her tarz mutfakta kullanilabilir.Koyu renkte dolaplarla icacici, acik renk dolaplarla da daha pastel, sakin bir goruntu yakalar.


 Kavanozlarin kapaklarindaki kabartili sekiller cok icacici.


Yazinin ve fotograflarin devami icin Begonvil Home Agustos sayisini , Vodafone ve Turkcell dergilikten indirebilirsiniz.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

son karelerdeki aksesuarlar bana nihale gibi geldi doğrumu? :) ben o niyetle baktım veee bayıldım hemen temin etmek isterim tereddütsüz ,güzel paylaşımlar için teşekkürler sevgiler

Sevgili Günlük dedi ki...

en alttaki fotolardaki nihaleler nerden sorabilirmiyim bu tarz bi nihale arıyorum da:)

mosguetravelerMosguetraveler dedi ki...

ÇOK KEYİFLİ BİR BLOG İZLEMEYE ALDIM SİZİ

Secil dedi ki...

Sevgili gunluk, nihaleler Zara Home.

sfatk dedi ki...

Sıkı bir takipçinizim,blogunuzu çok beğeniyorum. Aldığınız ürünleri nereden aldığınızı yazmanız çok iyi,içimize dert olmuyo en azından acaba nerden aldı diye :) ama turkcell dergilerimdeki dergilerinizde hiçbirini nereden aldığınızı yazmamışsınız resim veya dizayn dergisi gibi olmuş. Belki dergide reklam prosedrü olduğu için yazmıyor olabilirsiniz,o zaman burdanda devam edin bizi bilgilendirmeye vaktiniz olursa tabi :) yeni evlendiğim için bu tarz fikirlere ihtiyacım oluyor ;) tebrik ediyorum sizi yeni yeni fikirler bekliyorum sizden. (Atike)

Secil dedi ki...

stfak, Cok tesekkür ederim.Elimden geldiğince bilgilendirmeye devam edicem, sevgiler:)