YAZ DAVETI

 Yaz davetlerinin en guzel tarafi icacici , neseli,cicekli bir konsept esliginde yapilmasidir.
Yaz soframda  cicekler ve mumlar bas kosede.

 Gumuslerle yaptigim  ikramlar hem istah acici hem de albenili.

 Porselen tabaklar esliginde yaz daveti.


 Sofrayi hazirlarken, gumus tepsilerle, porselen servislerin uyumuna cok dikkat ettim.
 Gumuslerin agirligini porselenlerle hafifleterek daha sicak bir goruntu olusturdum.



 Taze ciceklerim ve gul seklindeki mumluklarimla masami canlandirdim.












 Kahce ve cay ikramimi gumus tepside yaptim.



 Devami icin ipad ve iphonelarinizdan apple-app dan v-read'i indiriyosunuz daha sonra Begonvil Home 'u indirebilirsiniz.


7 yorum:

BOŞNAK KIZI dedi ki...

herşeyde o kadar fazla el işçiliği ve emek var ki insan kullanmaya kıyamaz çok beğendimm

Secil dedi ki...

Bosnak Kizi,
Cok tesekkur ederim.Fotograflarin ve yazilarin devami icin Begonvil Home'a bakmayi unutmayin.
Ipad ve iphone kullanicilari icin, apple-app' dan Vodafone dergilik ve Turkcell dergilikten indirebilirsiniz.
Sevgiler

denizdalya dedi ki...

ne güzel şeyler var tesadüfen buldum bayıldım bu bloga:)

Secil dedi ki...

denizdalya, çok teşekkür ederim. Begonvil Home'u Vodafone ve Turkcell dergilikten takip edebilirsiniz, sevgiler.

Derya dedi ki...

mutfak ürünleri çok beğenmiştim fakat sonra bütün ürünlere tek tek göz gezdirdim ve hepsi muhteşem bu bloga bayıldım çok hoşuma gitti emeyi geçen herkese çok teşekkür ederim

Secil dedi ki...

Merhaba Derya Hanım,
Çok teşekkür ederim.Begonvil Home dergisinde daha detaylı fotoğraflar var. Dergiyi Vodafone ve Turkcell dergilikten indirebilirsiniz.
Sevgiler.

gül çizerim :)) dedi ki...

Oncelikle merhaba, blogunu yeni kesfettim. tasarimlar basarili cok begendim :)

Bana da beklerim.

sevgler,
gul